Gå til innhold

Lappis som kan brukes ute?

Anbefalte innlegg

Jeg er på utkikk etter følgende ønskelaptop:

13,1" skjerm

4 GB ram

forholdsvis stor disk.

skjermkort osv er ikke så vanvittig nøye da den primært vil brukes til kontoraktig bruk (skriving, surfing, programmering). På grunn at at jeg jobber som freelancer ved siden av jobben og liker å sitte ute om sommeren vil jeg derfor også veldig gjerne ha en som har en skjerm som egner seg for utebruk. Til nå har jeg brukt konas cowboyhatt og solbriller når jeg sitter ute, men det er litt slitsomt for øya og skjermen "forsvinner" nesten. Noen som har noen gode tips?

Prisen bør ligge i leiet 7-9000 kr.

-b

Endret av benderburgh
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er på utkikk etter følgende ønskelaptop:

13,1" skjerm

4 GB ram

forholdsvis stor disk.

skjermkort osv er ikke så vanvittig nøye da den primært vil brukes til kontoraktig bruk (skriving, surfing, programmering). På grunn at at jeg jobber som freelancer ved siden av jobben og liker å sitte ute om sommeren vil jeg derfor også veldig gjerne ha en som har en skjerm som egner seg for utebruk. Til nå har jeg brukt konas cowboyhatt og solbriller når jeg sitter ute, men det er litt slitsomt for øya og skjermen "forsvinner" nesten. Noen som har noen gode tips?

-b

Har vært ute etter en god løsning på dette selv. Lyssterk skjerm er jo selvfølgelig.

Du har jo også hoodman som hjelper noe.

Så etter noen pcbrille løsninger. Men ikke bra nok til at jeg tørte å bestille.

En løsning som jeg fant på Google var å lage en brille av dopapirruller som skjermet øynene fra side lys. Virker bra, men jeg sitter ikke i parken med doruller på øynene.

Har også sett etter briller med polaroid, men det må også skygge for lys bak brillene også.

Ikke funnet noen bra løsning, lykke til

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...