Gå til innhold

Gmod10 bare hakker:(

Anbefalte innlegg

Når jeg spiller garrys mod 10 så bare hakker det, hva kan jeg gjøre for å redusere dette?

Jeg har en Acer laptoop av modell 7520G.

Hva burde jeg gjøre for å få full ytelse av gmod?

Et annet problem er:

Jeg har ikke tilgang til task-manager noe som gjør at jeg ikke kan enten slutte et program, eller senke bruken av ram inviduelt på et program..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å? Start, kjør -> taskmgr.

Vet du prosessnavnet til noe du vil avslutte kan du skrive: taskkill /f /im prosessnavn.exe i ledetekst (start>kjør>cmd)

Vet dessverre ikke hvorfor du lagger, men jeg vil tro det har med grafikkortets udugelighet.

Endret av Stifi
Lenke til kommentar

Ville ikke anbefalt å kjøre den nye gmoden på laptop. Den gamle versjonen (versjon 10) funka glatt på min, men etter oppgraderingen til Gmod 11 er det plutselig umulig for meg å spille på grunn av laggen. Dette er jo fordi Gmod 11 bruker den nye Source motoren, og den krever mye mer.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Ville ikke anbefalt å kjøre den nye gmoden på laptop. Den gamle versjonen (versjon 10) funka glatt på min, men etter oppgraderingen til Gmod 11 er det plutselig umulig for meg å spille på grunn av laggen. Dette er jo fordi Gmod 11 bruker den nye Source motoren, og den krever mye mer.

HELT ENIG! Jeg er SKUFFET over Garry! Det var det DUMMESTE han kunne gjøre, ALLE var imot det! Det krever mer, loader MYE lenger (takket være den stygge loading screenen) RP serverne og andre kule server + addons kunne ikke brukes mer.

:(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...