Fear the Scare Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Når jeg spiller garrys mod 10 så bare hakker det, hva kan jeg gjøre for å redusere dette? Jeg har en Acer laptoop av modell 7520G. Hva burde jeg gjøre for å få full ytelse av gmod? Et annet problem er: Jeg har ikke tilgang til task-manager noe som gjør at jeg ikke kan enten slutte et program, eller senke bruken av ram inviduelt på et program.. Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 (endret) Å? Start, kjør -> taskmgr. Vet du prosessnavnet til noe du vil avslutte kan du skrive: taskkill /f /im prosessnavn.exe i ledetekst (start>kjør>cmd) Vet dessverre ikke hvorfor du lagger, men jeg vil tro det har med grafikkortets udugelighet. Endret 17. september 2008 av Stifi Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 17. september 2008 Forfatter Del Skrevet 17. september 2008 hmm, men hvis jeg kjører grafikken på det laveste kan det også hjelpe? Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Det finner ikke ut før du prøver. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Ville ikke anbefalt å kjøre den nye gmoden på laptop. Den gamle versjonen (versjon 10) funka glatt på min, men etter oppgraderingen til Gmod 11 er det plutselig umulig for meg å spille på grunn av laggen. Dette er jo fordi Gmod 11 bruker den nye Source motoren, og den krever mye mer. Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 29. september 2008 Forfatter Del Skrevet 29. september 2008 gmod 11? Lenke til kommentar
Lange Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 gmod 11? Mhm. Patchet vet du, så nå er det v11 Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 gmod 11? Mhm. Patchet vet du, så nå er det v11 This. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Ville ikke anbefalt å kjøre den nye gmoden på laptop. Den gamle versjonen (versjon 10) funka glatt på min, men etter oppgraderingen til Gmod 11 er det plutselig umulig for meg å spille på grunn av laggen. Dette er jo fordi Gmod 11 bruker den nye Source motoren, og den krever mye mer. HELT ENIG! Jeg er SKUFFET over Garry! Det var det DUMMESTE han kunne gjøre, ALLE var imot det! Det krever mer, loader MYE lenger (takket være den stygge loading screenen) RP serverne og andre kule server + addons kunne ikke brukes mer. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Greit at han tar oppdatering men han kunne i det minste lagt ut en versjon av det gamle spillet, eller i det minste lagt inn en option slik at man kan velge motoren selv. Jaja, får ny pc til våren så da blir det gmod på meg igjen ^^ Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Må virkelig bare hijacke denne tråden. Sliter med at alt utenom flatgrass og construct hakker. Kjører alle andre spill helt fint (120fps på tf2 med full options). Noen som vet? Har prøvd å reinstallert 3 ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå