konduktans Skrevet 23. september 2008 Forfatter Del Skrevet 23. september 2008 For å si det sånn, så naila jeg teoriprøva på bil i stad Tenkte bare å legge til at jeg tror dette blir det beste året i mitt liv. Med russetida kommer jeg nærmere klassekamerater og venner, og jeg får både billappen, muligens motorsykkellappen og jobb. I tillegg har jeg dame som jeg har det bra med og jeg har fiksa i maskinparken min! WOHOOOOOOOO Og så er det slipknot-konsert i november, bare noen dager etter bursdagen min, og da skal jeg kjøre til stockholm for å se på yndlingsbandet mitt! Skal bli kjempemoro. SMILEY SPAM! :D :D :D :D :D Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Så du er altså en perfekt sjåfør, uten å ha lappen? Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 23. september 2008 Forfatter Del Skrevet 23. september 2008 Har hatt mopedlappen i to år Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 lol Lenke til kommentar
Steina Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Kom tilbake om et halvt år når du har krasjet den første bilen din, for å så si hvor "perfekt sjåfør" du er. Haha, de fleste ungdom påstår de er verdensmestrer til å kjøre bil, men har aldri hørt om noen som ikke engang har kjørt opp som faktisk har sagt det tidligere. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 27. september 2008 Forfatter Del Skrevet 27. september 2008 Greit nok, kanskje jeg ikke er en perfekt sjåfør, men jeg kan med hånda på hjertet si at jeg kjører mye bedre enn ihvertfall halvparten av sjåførene jeg opplever i løpet av en dag. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) -Jeg har blitt så god til å kjøre at jeg kan betegne meg selv som en så godt som perfekt sjåfør på både to og fire hjul Tja, det er vel slike holdninger biltilsynet og alle advarer imot, det er de som krasjer. Edit: Er vist noen andre som har kommentert dette Endret 30. september 2008 av Giallorossi Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 30. september 2008 Forfatter Del Skrevet 30. september 2008 Ja, sant nok. Kjører jo rimelig forsiktig da. Har en kompis som kjører MYE "verre" enn meg, og han har da ikke krasja enda Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Time Will Show. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Du høres ut som et slikt rasshøl som tok livet av mormor og bestefar på veien. Idiotisk 18-åring som nylig hadde fått lappen tok forbikjøring ut av en tunnell (sikkert sett fast and the furious ellerno), smalt rett inn i mormor sin bil. Forbanna idioter. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 30. september 2008 Forfatter Del Skrevet 30. september 2008 Du høres ut som et slikt rasshøl som tok livet av mormor og bestefar på veien. Ehm... Nå kjører jeg ikke helt kuk heller da. Har aldri vært i nærheten av å krasje, så tror du skal holde de frekke innspillene dine for deg selv. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Snakk om og snu tråden opp ned. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 30. september 2008 Forfatter Del Skrevet 30. september 2008 Indeed. Har forøvrig fått retta ut litt på den ene bulken i siden! Bilder kommer om noen få strakser i DENNE tråden. TRYKK TRYKK TRYKK (og delta der! ) Lenke til kommentar
Sureño Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 -Jeg har blitt så god til å kjøre at jeg kan betegne meg selv som en så godt som perfekt sjåfør på både to og fire hjul Imponerende, særlig i.o.m. at du ikke har lappen enda. . Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Du høres ut som et slikt rasshøl som tok livet av mormor og bestefar på veien. Ehm... Nå kjører jeg ikke helt kuk heller da. Har aldri vært i nærheten av å krasje, så tror du skal holde de frekke innspillene dine for deg selv. Ja det er jeg enig i, det er vanvittig mange flere enn deg med slike meninger (Og værre) Men tror du er i "konflikt" med deg selv i Sjåfør messig. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 30. september 2008 Forfatter Del Skrevet 30. september 2008 Jo, er enig i det. Bra brukernavn? Eh? Eh? Jeg ser på meg selv som en bra sjåfør fordi jeg kan det tekniske, jeg kan reglene og jeg følger dem så godt som til punkt å prikke. Jeg plasserer meg riktig, jeg kjører ikke forbi i svinger etc, og jeg er ikke passiv. Jeg er dog en veldig offensiv sjåfør, og jeg kjører forbi når jeg føler at ting går for sakte - på egnede steder såklart. Jeg kjører også - som noen ville si - for fort ganske ofte, og jeg glemmer av og til å blinke. Synes uansett at jeg kjører bedre enn de fleste andre sjåfører jeg har opplevd. Det eneste jeg trenger fremover er mengdetrening. Lappen skal jeg ha på bursdagen min, og da får jeg egentlig bare understreket det at jeg er en god sjåfør(alderen til tross). Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Jo, er enig i det. Bra brukernavn? Eh? Eh? Hehe, Credz for det gitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå