Gå til innhold

Masse glede i livet mitt!

konduktans

Anbefalte innlegg

Nå skal jeg skryte av alt det fine i livet mitt!

-Nå fungerer 4 av mine 7 dataer! Før var det bare 1/7!

-Jeg traff spikern på hodet under matteprøva for en time sia. Satser faktisk på karakteren 6(eller 5). Jeg har Matte R2, det absolutt hardeste faget i den norske videregående skolen.

-Jeg har satt inn Kicker K65 høyttalere, A/D/S 1800W(4 kanals) forsterker og 12" magnat sub i bilen, og satt pioneer høytalerne fra dørene i hattehylla. Det er faktisk dritbra lyd :D

-Jeg har blitt mer macho enn jeg var før sommerferien, og magen er så godt som borte

-Jeg har blitt så god til å kjøre at jeg kan betegne meg selv som en så godt som perfekt sjåfør på både to og fire hjul

-Jeg har fått tak i Slipknot billetter til stockholm den 12.11.08

Og her kommer spammen av smileys!

:D:D:D:D::D:D:D:D:D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Woooow! Ting er ikke perfekt da. Er bare litt lykkelig i dag og da liker jeg å dele det.

For eksempel så har noen ript "neger" i panseret på bilen min, og jeg har prøvd å polere og fikse, men det gikk ikke bort. Så det er litt irriterende. Er dog ganske lykkelig for tida :D

Hva gjør dere mest glad AKKURAT NÅ? :D

Lenke til kommentar
Jeg vil egentlig si at det å få 6 på fysikkeksamen er bedre enn å få 6 på en matteprøve. Men anywayz, jeg er kjempeglad på dine vegne! :D

Gjett hva jeg fikk på matteprøva a? Riktignok ikke rein 6-er, for slurvinga mi gjorde at jeg "datt ned" til 6/5. Klarte for eksempel å plutselig gjøre en + til en -. Idioti

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...