konduktans Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Nå skal jeg skryte av alt det fine i livet mitt! -Nå fungerer 4 av mine 7 dataer! Før var det bare 1/7! -Jeg traff spikern på hodet under matteprøva for en time sia. Satser faktisk på karakteren 6(eller 5). Jeg har Matte R2, det absolutt hardeste faget i den norske videregående skolen. -Jeg har satt inn Kicker K65 høyttalere, A/D/S 1800W(4 kanals) forsterker og 12" magnat sub i bilen, og satt pioneer høytalerne fra dørene i hattehylla. Det er faktisk dritbra lyd -Jeg har blitt mer macho enn jeg var før sommerferien, og magen er så godt som borte -Jeg har blitt så god til å kjøre at jeg kan betegne meg selv som en så godt som perfekt sjåfør på både to og fire hjul -Jeg har fått tak i Slipknot billetter til stockholm den 12.11.08 Og her kommer spammen av smileys! :D:D:D::D:D:D:D Lenke til kommentar
probin Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 blæææ .. gi litt glede til meg. men... gratulerer? hehe Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 17. september 2008 Forfatter Del Skrevet 17. september 2008 Haha, takk! *glede sendt til probin* Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Gratulerer med en perfekt tilværelse. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 17. september 2008 Forfatter Del Skrevet 17. september 2008 Woooow! Ting er ikke perfekt da. Er bare litt lykkelig i dag og da liker jeg å dele det. For eksempel så har noen ript "neger" i panseret på bilen min, og jeg har prøvd å polere og fikse, men det gikk ikke bort. Så det er litt irriterende. Er dog ganske lykkelig for tida Hva gjør dere mest glad AKKURAT NÅ? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Ikke mye for å si det sånn. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 17. september 2008 Forfatter Del Skrevet 17. september 2008 Men faen da! Er du ikke glad fordi jeg er glad? Jeg kommer til å bli glad når jeg får tak i FarCry 2 Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Joda, joda, kan jo være glad på dine veiene. Bare ikke mine. Lenke til kommentar
Micah^^ Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 (endret) Fantastisk!!! Er glad på dine vegner, jeg! Håper ting fortsetter med oppturen og at du får en femmer eller en SEKSER til eksamen! Smiley-spam-tilbakeeee-til-deeeg :D :D :D :D :D :D :D Endret 17. september 2008 av Micah^^ Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 17. september 2008 Forfatter Del Skrevet 17. september 2008 Takk Jeg liker ikke deg da. For du fikk finere smileyspam enn meg! Burde kanskje tatt patent på spammen før noen stjal den og forbedra den? JEG FIKK 6 PÅ FYSIKK EKSAMEN FØR SOMMEREN! Hoho, nå skal jeg snart ut og vaske bilen min. Noen som vil se før/etter bilder? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Jeg vil egentlig si at det å få 6 på fysikkeksamen er bedre enn å få 6 på en matteprøve. Men anywayz, jeg er kjempeglad på dine vegne! Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Hoho, nå skal jeg snart ut og vaske bilen min. Noen som vil se før/etter bilder? Pix! Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 17. september 2008 Forfatter Del Skrevet 17. september 2008 (endret) Jeg vil egentlig si at det å få 6 på fysikkeksamen er bedre enn å få 6 på en matteprøve. Men anywayz, jeg er kjempeglad på dine vegne! Haha, sant nok! Men 6 på begge er helt genialt! Pics coming up https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1009565 Endret 18. september 2008 av Juliess Dobbelpost Lenke til kommentar
xersess Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Ingenting funker for meg, men eg har det kjempe bra. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 17. september 2008 Forfatter Del Skrevet 17. september 2008 hva? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Ingenting funker for ham, men han har det kjempe bra. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Ganske innlysende egentlig. Lenke til kommentar
probin Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 hahahahahaha.. i loled Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 22. september 2008 Forfatter Del Skrevet 22. september 2008 Jeg vil egentlig si at det å få 6 på fysikkeksamen er bedre enn å få 6 på en matteprøve. Men anywayz, jeg er kjempeglad på dine vegne! Gjett hva jeg fikk på matteprøva a? Riktignok ikke rein 6-er, for slurvinga mi gjorde at jeg "datt ned" til 6/5. Klarte for eksempel å plutselig gjøre en + til en -. Idioti Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 -Jeg har blitt så god til å kjøre at jeg kan betegne meg selv som en så godt som perfekt sjåfør på både to og fire hjul Hvor gammel er du, sa du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå