Martin HaTh Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Var ikke sikker på hvor jeg skulle poste dette, så fant ingen bedre plasser enn denne. Har en skoleoppgave hvor jeg skal flytte hjemmefra finne leilighet osv. og skal sette opp budsjett, og trenger da et ca. tall på hvor mange hw/h en liten leilighet (1 mansbolig) bruker på et år. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Jeg har en relativt ny leilighet (3,5 år) som er godt isolert. Jeg fyrer kun med strøm. Da jeg bodde alene hadde jeg 7 - 8000 kwh pr år. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 17. september 2008 Forfatter Del Skrevet 17. september 2008 Tusen takk for svar Tror jeg bruker noe i den duren på prosjektet mitt. Lenke til kommentar
KS Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Med sentralfyr kan du regne med inntil det halv av det. Lenke til kommentar
SaJo Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 ..men da har leiligheten høyere husleie igjen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå