Gå til innhold

CS (fps) problemer med Catalyst drivere!

Anbefalte innlegg

Dette er et kjent faktum! At ATI catalyst driverne ikke er optimalisert for cs! P.g.a HL gfmotoren er såpass gamel at bøggsa fra de gamle stygge ati driverne fortsatt henger igjen i dette spillet! her kan du droppe ned til 35-40 fps, selv med ati_npatch 0 og ati_subdiv 0! Egentlig gjør ikke dette så mye siden når CS:CZ kommer ut blir CS grafikkmotoren helt ny! Jeg tror også at Ati kommer til og mekke dette fps problemt i cat 3.3! Men for dere som vil game cs seriøst i mellomtiden har jeg en midlertidig løsning.

Gå inn på www.rage3d.com/board der finner dere en URL til de nyeste hacka FireGL driverne! Med disse driverne kan du spille cs med 99/100 fps, men du dropper ned til 85 hvis det skjer extremt mye! Men ikke helt ned til 30-40 som med cat driverne! Ytelsen på andre spill går heller ikke ned, men ikke opp heller! du beholder samme D3d ytelste, men får forbedring i OpenGL.. :D La meg vite om dette funker hos dere! btw du må ha et kort med r300 eller 350 core for å bruke FireGL driverne! Good luck!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

nei, men prisene synker forhåpentligvis

og jeg går ut ifra du bruker WickedGL driverene og lav oppløsning (640x480) samt klokker så det spruter?

da skulle ikke voodoo3 være så gale faktisk, tatt i betraktning seff, det er ikke noen radeon killer tross alt. har en bror som kjører tnt1 16mb kort med nyeste detonator på sin godt klokkede duron @927 100fsb maskin med, klokket til core 90@110 mem 100@115. funker veldig bra i cs 640x800.

i 1024x860 er den tilogmed stabil på rundt 30-40fps :o

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har Sinnsykt problemer med FPS i cs

ramler ned til 50 fps når jeg sprayer

helt for jævligt

Kjører Catalyst 3.2

pointet er

Når jeg skal installe FireGL driverene så finner den ikke en fil

når jeg finner denne filen fra fks Catalyst driverene så installer den catalyst driverene.

Når jeg velger Option 2 søk osv

så tar jeg "Have Disk" finne rfrem FireGL dir

så finner den masse forskjellige Kort

Jeg tar Firegl 1x (etellerannet) Primary

og den installer fint , jeg tar en Reboot

og når jeg starter opp igjen så ser jeg at det den ikke vil starte driveren .

hvorfor er det så sinnsykt problemer med å få inn Omega og Firegl Driverene ?

Se Signatur

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...