xcitu Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 PC: HP Compaq 6715s Jeg var så uheldig imorres at jeg plutselig fikk bluescreen of death i boot. Jeg skulle restarte, det gikk fint helt til den kom halvveis, bluescreen og så startet den pånytt. Da reformaterte jeg, men jeg har møtt på problemer. Jeg får ikke til å innstallere lyd driverene. Jeg må først innstallere en BUS driver, for og så installere SoundMAX driveren etterpå. Alt har fungert 100% tidligere. Jeg lastet ned BUS, kjørte den, og det kom frem til "Starter veiviseren" så forsvant vinduet. Da det ikke skjedde noe så startet jeg "driver nr 2//SoundMAX". Etter "Starter veiviseren" så kommer det opp "HD-Audio bussdriveren er nødvendig med ble ikke funnet.". Jeg har prøvd å slette driverene manuelt, innstallere dem i sikkerhetsmodus, men ingenting fungerer. Har du noen ide om hvordan jeg kan få til lyden på PC'en min? Lenke til kommentar
Redman Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 viktig å oppdatere maskinen etter reinstalering. KB888111 er en oppdatering som bruker å hjelpe når HD audio ikke fungerer Lenke til kommentar
xcitu Skrevet 17. september 2008 Forfatter Del Skrevet 17. september 2008 Hmm, hvordan får jeg tak i den da? Prøvde å lete på Microsoft sine sider men der kom jeg bare frem til "Genuine" greie. Det har blitt innstallert iallefall 12 oppdatering tidligere, fant det ut når jeg slo av dataen. Lenke til kommentar
xcitu Skrevet 17. september 2008 Forfatter Del Skrevet 17. september 2008 Jeg er en person som ikke gidder å stresse med en liten ubetydelig ting, så derfor reformaterte jeg bare, igjen. Fungerer fint nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå