kirkbod Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Hvem som vinner serien? Sparta så klart. Synes dem ser sterke ut i år. Bedre enn noen gang - og i fjor ble det jo en 2. plass - a poeng med Vålerenga. Vålerenga og Stavanger kjøper og kjøper og har lønnsutbetalinger ingen av de andre kan matche. Men jeg har mer tro på hardt hardbeid, klubbfølelse. Blø for drakta! 1. Sparta, 2. Vålerenga, 3. Stavanger, 4. Storhamar, 5. Stjernen, 6. Frisk-Asker, 7. Lørenskog, 8. Lillehammer, 9. Comet, 10. Furuset. Noen andre som er enige/uenige? Lenke til kommentar
ungkar1 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Hvem som vinner serien? Sparta så klart. Synes dem ser sterke ut i år. Bedre enn noen gang - og i fjor ble det jo en 2. plass - a poeng med Vålerenga. Vålerenga og Stavanger kjøper og kjøper og har lønnsutbetalinger ingen av de andre kan matche. Men jeg har mer tro på hardt hardbeid, klubbfølelse. Blø for drakta! 1. Sparta, 2. Vålerenga, 3. Stavanger, 4. Storhamar, 5. Stjernen, 6. Frisk-Asker, 7. Lørenskog, 8. Lillehammer, 9. Comet, 10. Furuset. Noen andre som er enige/uenige? er ganske enig med den lista der, selv om jeg skulle ønske storhamar vant serien Lenke til kommentar
gryntegry Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 og vinneren av årets serie er så klart Vålerenga, og tapern er Comet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå