Gå til innhold

nVidia-oppsett PC, 9-10.000 kr

Anbefalte innlegg

Skal ha ny PC, og kan ikke bruke mer enn 9-10.000 kr.

Jeg har tidligere vært aktiv rundt et ATI-oppsett, men det viser seg at jeg ikke har

så god råd som jeg trodde:P Derfor vil jeg ha et billigere oppsett, men med nVidia.

Alle mine venner har nVidia, og jeg føler meg derfor på en måte litt tryggere. Dessuten, har jeg ikke behov for et sykt kort som ATI Radeon HD 4870x2, da jeg i første omgang kommer til å spille på en 17" skjerm med 1280x1024 oppløsning.

PC'en må være god til nye spill, og grafikken må kunne nytes! Jeg gidder ikke bruke penger på en "Very low-graphics"-pc. Pc'en må være fremtidsrettet, med muligheter for en fremtidig SLI-løsning.

Som dere sikkert forstår utifra tråden min, vil jeg ha en best mulig PC, for minst mulig penger! Og den må være oppgraderbar!

Denne vennen min er stasjonert i Oslo grunnet studier, så det er dessverre vanskelig å få så mye hjelp fra han. Det er derfor jeg vender meg mot diskusjon.no-communityen.

Jeg vil helst få bestilt PC så snart som mulig, slik at jeg får med meg et jule-lan i november/desember.

HER kan du se hvordan jeg cirka har tenkt meg det! Du må gjerne kopiere handlevognen til din egen prisguide-konto for å gjøre endringer.

EDIT: Det er ønskelig at alle komponenter finnes i netshop sitt sortiment, ettersom jeg tenker å få den satt sammen hos dem for å få kyndige til å gjøre jobben, samt at jeg får en samlet garanti.

Endret av galexon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du bør vel gå for minimum nv 9800 av noe slag.

9800GT/512 ~ 1000,- eller 9800GTX+ ~ 1500,-

GTX260 ligger på/rundt 2000,-

Litt avhengig av hvor mye du vil bruke.

Ser handlevognen din har noctua 120mm 800RPM kab.vifte , lurte på om det var bestillingsfeil og skulle vært cpu-kjøleren fra noctua siden antec nine hundred kommer med kabinettvifter.

Lenke til kommentar
Du bør vel gå for minimum nv 9800 av noe slag.

9800GT/512 ~ 1000,- eller 9800GTX+ ~ 1500,-

GTX260 ligger på/rundt 2000,-

Litt avhengig av hvor mye du vil bruke.

Ser handlevognen din har noctua 120mm 800RPM kab.vifte , lurte på om det var bestillingsfeil og skulle vært cpu-kjøleren fra noctua siden antec nine hundred kommer med kabinettvifter.

Oi, hehe:P Stemmer... Skal skifte den ut så fort som mulig

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...