|dole| Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Hva kan det komme av, når jeg spiller så beveger han seg til forskjellige sider uten at jeg ber om det?? -jeg har trådløst tastatur og mus, kan det han noe å si, batteriene er helt nye.. Hvordan får jeg fikset dette?? mvh Martin.. Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Kan godt hende det er det trådløse tastaturetmusa ja.. Du kan fikse det ved å ikke bruke trådløst hvis du skal spille... Eller du kan sjekke om det er noe som sender ut sterke signaler som er i nærheten av senderen osv.. Lenke til kommentar
|dole| Skrevet 25. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2003 hvordan skal jeg måle om det er mye støy da?? Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Hva kan det komme av, når jeg spiller så beveger han seg til forskjellige sider uten at jeg ber om det?? Hvem er han? Lenke til kommentar
|dole| Skrevet 25. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2003 han... det er han karen som jeg styrer når jeg spille..hehe, tror ikke det er en hun.. figuren man spiller.. oki ?? Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Har du en joystick koblet til? Da må du i såfall koble den ut! Skjedde med meg Mvh. Erik Lenke til kommentar
|dole| Skrevet 25. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2003 har nok ikke det vettø..har bare mus og tastatur tilkoblet.. Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Prøv å flytte mottakeren til det trådløse utstyret. Hvis den står for nærme f.eks. skjermen kan det forstyrre noe og du 'mister' en del signaler underveis - kanskje ikke nok til at du merker det i windows men såpass at det gjør utslag i spill. Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Er ikke så lett å måle dette.. du må nesten bare teste med å flytte mottakeren litt rundt.. Det der er grunnen til at jeg ikke bruker trådløst.. og grunnen til at jeg knakk det forrige trådløse tastaturet mitt over kneet og heiv det så langt jeg klarte Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Du kan eventuelt hente ned et program som heter MOUSERATE - dette programmet måler antall ganger i sekundet maskinen mottar signaler fra musa (funker også med vanlig trådmus såklart). Hvis oppdateringsfrekvensen ikke er nogenlunde konstant når du måler med dette programmet har du sannsynligvis dårlig link fra musa til den trådløse mottakeren. Husker ikke hvor jeg fant det, men et lite søk på mouserate.zip eller noe burde finne det rimelig kjapt. Lenke til kommentar
|dole| Skrevet 25. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2003 jeg har prøvd mouserate.. det ligger på 40mhz men iblandt hopper den opp i et par tusen..det er vel litt rart.. jeg har også nå prøvd med vanlig tastatus med ledning og slikt og da skjedde det ikke..så jeg får vel bare spille med vanlig i noen spill.. men derimot når jeg prøvde Warcraft III virket det helt fint..hmm.. det hadde jo vært kult å kunne spille med trådlst til alle spill da, så jeg håper noen kanskje kan komme med no flere forslag som kanskje kan løse problemet mitt.. takk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå