Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Akupunktur er absolutt ikke tull, kiropraktorer og andre innen "legeyrket" bruker det. Men det er til helt andre ting. DET VIL IKKE HJLPE DEG Å BLI GRAVID! Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Kiropraktikk er for alternativ medisin å regne. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Akupunktur er absolutt ikke tull, kiropraktorer og andre innen "legeyrket" bruker det. Men det er til helt andre ting. DET VIL IKKE HJLPE DEG Å BLI GRAVID! Akupunktur har en viss smertelindrende effekt, men den er rimelig liten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) OT spoiler: Nja, okei, men jeg gikk til en kiropraktor da jeg hadde overbelastningsskade på ankelen min en tid tilbake, og før han begynte bøyingen og tøyingen satte han noen nåler i muskelknuter oppover beinet mitt for å "løse" dem opp, og for å få muskulaturen til å slappe av. Kan ikke si annet enn at det funka på meg iallefall. Endret 13. mars 2009 av Slettet-oVjeg2q2Tk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå