Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

jeg håper noen kan svare på dette ,(prøver å bli gravid liksom)

Anbefalte innlegg

jeg har prøvd å bli gravid en stund nå, trodde det var noe galt med meg en stund at jeg ikke kunne bli gravid så fikk en oprasjon som kalles ortoskopi der de går inn i livmoren og ser om allt skal være som det skal,og som de sa så var allt som det skulle være og ingen ting galt,MEN så har jeg en som mener han kan se inn i framtiden og sånn og han mente at der var noe galt med meg innvendig som gjorde at jeg ikke kunne bli gravid akkurat nå, men han sa jeg kunne får medesin for det og det vill da koste meg fire tusen femhundre i månden i seks månder og da ville jeg bli frisk og få mulighet for å bli lettere gravid,litt vansklig å tro på men ikke vet jeg, men denne månden her så har jeg hatt litt rar menstrasjon om noen kjenner seg igjen ,så fortell din historie eller tips , for jeg har lurt på om jeg skulle ta akupunktur og se om det fungerte,sist gang jeg gjorde det så kom jeg hjm og dusjet og da kom det hvit slim ut av meg som jeg nesten kunne dra ut av meg, skjønnte ikke helt hva det var, og gjør ikke det ennå, men det som skjedde var at jeg startet med mens smerter som jeg merket som kom å gikk så gikk jeg på do og da jeg skulle tørke meg kom det rosa aktig farge på do papiret jeg skjønnte ikke det helt og lurte på om det var festning blod så visste ikke helt hva jeg skulle tro, men når jeg kom hjem senere på kvelden så kom det ikke så mye mer og jeg hadde sex med mannen min uten at blod kom på han eller ut og ikke luktet det heller blod sånn mens blod liksom, og dagen etter kom det brundt blod ut av meg og det er ikke normalt og forsatt mens smerter dagen etter,jeg er vant til å ha mens smerter første dagen jeg begynner å blø men ikke her nei ,så tok jeg inn en tampong inn i meg og dro på jobb ,når jeg kom hjem på kvelden tok jeg den ut og det kom bare brundt blod ut og på den ikke noe fersk blod men når jeg presset så kom det fresk blod og når jeg tørket meg så kom det en blod klump eller en blodig kjøtt aktig bitt som jeg ikke skjønnte hva var, jeg vet jeg skriver veldig åpent,men trenger å spørre om noen vet hva det kan være om det er spontan abort eller om det er normalt, jeg har forsatt vont i magen med mens smerter og idag startet brystene å gjøre vondt nesten som jeg var støl etter noe, jeg jobber som frisør, men nå gjør det bare vondt i puppene og mens smerter,men håper noen kan svare på dette, for er det spontan abort så kan jeg prøve igjen vis ikke så må jeg finne ut om jeg kjanskje må ta akupunktur for å se om det fungerer , noen mente de ble gravide av det etter at de tok fire behandlinger eller no,vet noen om noen som er flinke som har greie på akupunktur avdeling som har greie på barnløs het som kan hjelpe de som vill eller trenger det muligens,

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg digger avsnitt, gjør ikke du?

Ville ikke ha betalt 4500 per måned i seks måneder for "medisin" av en "spåmann".

Akupunktur hjelper bra på.

Aner ingenting om spontanarbort. Du vet hva som kommer? Snakk med en lege :)

Forøvrig, å stresse hjelper ingenting.

Hvor lenge har du prøvd å bli gravid?

Det finnes også andre forum mer dedikerte for sånne spørsmål, men du får kanskje svar her inne også.

Lenke til kommentar

Når legene ikke klarer å finne ut hvorfor du ikke kan bli gravid så er det veldig bra at du på egenhånd prøver å finne noen som klarer dette. Akupunktur har gjennom flere tusen år vist seg å kunne hjelpe mot veldig mye (inkuldert, som du selv sier, graviditet), så det anbefales sterkt at du prøver dette igjen. Du nevner også at du har vært i kontakt med en spåmann som kan hjelpe deg. Igjen så vil jeg anbefale at så lenge du føler du kan stole på han, burde du kjøpe medisinen han har å tilby. Hva er vel skarve 4500 kroner mot muligheten til å få barn?

Lenke til kommentar

IKKE betal penger til "spåmannen". det er bare tull. Det du kan gjøre er å oppsøke din fastlege. Be legen om å sende deg til gynegologisk avdeling på sykehuset. Der vil dem undersøke deg samt sende søknad på prøverørsbarn. Da undersøker dem både deg og mannen din.

Det kan være at det er feil med sæden til mannen din. De kan være dårlige svømmere eller lite fruktbare. Men dette er ting man kan få gjort noe med.

Ved hjelp av prøverørsbehandling er det stor sjangs for dere blir gravide og får barn.

Ikke betal penger til akupunktur eller noe annet. Prøverør er veien å gå!

Lenke til kommentar

Det kan ha vært en spontanabort.. Hvor lenge var det siden sist mens da du opplevde dette? Hvis dere har prøvd i seks år og du har vært til lapraskopi på sykehuset, regner jeg med du også har tatt flere prøver òg hatt endel samtaler? Har dere aldri vært inne på å sjekke mannen? sædprøve og blodprøver for hormonsjekk? hmm, høres rart ut. Du burde vært henvist til kvinneklinikken/fertilitetsklinikken i området der du bor...

Jeg veit en del om dette, så hvis du vil prate mer privat, send meg en PM..

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

såkalte spåmenn gjør ikke annet enn å svindle folk. Den der "medisinen" kan jeg garantere deg at den har ikke noen slags virkning. Tilogmed jeg kan lage noe pillelignende mintpastiller som jeg kan selge for en hel del penger.

Akupunktur har jeg hørt funker. Vil heller gå for det, enn å betale en svindler masse peng.

Lenke til kommentar

Greide ikke helt å lese alt det du skrev pga mangel på avsnitt men har mannen din blitt testet, om det kan være noe gale med hans sæd elns slikt?

Har hørt at hvis man ikke greier å bli gravid at man heller bare skal prøve å slappe av, siden stresset med å bli gravid kan ha en negativ effekt eller noe slikt. Sikkert bare et gammelt kjerringråd.

Hvor gammel er du? Ut ifra brukernavnet ditt så tipper jeg 23 og du har prøvd å bli gravid siden du var 17?

Lenke til kommentar

Skal vedde på at du vil få flere svar hvis du hadde brukt Stor bokstav, avsnitt, endret tittelen og ikke skrevet som en 15-åring. For det var det jeg trodde da jeg åpnet tråden, en eller annen fjortis som prøver å få barn.

"...prøver å få barn liksom..." Så du prøver å få barn på liksom da eller?...

Endret av Hidephix
Lenke til kommentar

For det første så finnes det ikke spåmenn. For det andre så har akupunktur ingen påvist effekt på fertiliteten til en kvinne (eller noe som helst annet for den del).

Jeg har ikke noe peiling på fertilitetsbehandling, men har du prøvd det? Snakket med legen om det?

Prøv forsåvidt å del opp innlegget ditt i avsnitt, jeg ble tung i hodet bare av å se på veggen med tekst ...

Lenke til kommentar

Siden det var sammenhengende tekst hele veien gidda jeg ikke lese mer enn bynnelsen og slutten.

Jeg fant ikke noe spørsmål, men hvis spørsmålet omhandler noe annet enn overtro (spåmann kompissen din) så bør du ringe jordmor, det er ingen her som er mer kvalifisert til å svare enn en jordmor.

Lenke til kommentar

Glem spåmannen og nålestikkeren. Gå til en lege og forklar problemet (og ja, vær åpen). Kan han ikke svare går du til en annen, eller forlang å bli henvist til en spesialist (finnes sikkert spesialister på slikt).

Som tidligere nevnt kan det også være mannen din det er noe galt med. Han bør få testet seg, han også (hvis han ikke allerede har gjort det).

Tviler på at noen på forumet her er i stand til å stille diagnose via nettet, så du bør oppsøke en spesialist som HAR UTDANNING, ikke en som tror han kan heale.

Endret av j1m
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...