voluz Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Hei! Har en Nokia N95 8GB jeg er svært fornøyd med. MEN plutselig her om dagen sluttet mobilen å vise meg navnet på de jeg får meldinger fra. Isteden får jeg bare opp avsendernummeret. En stund (20-30 meldinger) var det sånn "annenhver gang" den viste nummer eller navn, men nå har den helt sluttet å vise navn. Noen som har en forklaring på dette? Er den rett og slett for full av meldinger? Har ca. 1600 meldinger i innboksen og 1000 i utboksen. Har det kokt over for den? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Tror nok du kan begynne med å slette noen meldinger i innboksen din ja.. har hørt flere tilfeller om hvor dette har skjedd. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Min 5610 har vært sånn og, enda jeg bare hadde 100 meldinger eller noe i innboks. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Min 5610 har vært sånn og, enda jeg bare hadde 100 meldinger eller noe i innboks. Det kommer nok av at du har duplikater av enkelte kontakter det.. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Det er mange som har rapportert om ulike Nokiatelefoner som oppfører seg slik når innboksen begynner å bli veldig full. Ville satset på å renske opp litt ja. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Min 5610 har vært sånn og, enda jeg bare hadde 100 meldinger eller noe i innboks. Det kommer nok av at du har duplikater av enkelte kontakter det.. Nei, hadde ikke det. Men når jeg slettet og la inn kontakten på nytt fungerte det. Lenke til kommentar
voluz Skrevet 19. september 2008 Forfatter Del Skrevet 19. september 2008 Det kommer nok av at du har duplikater av enkelte kontakter det.. Nei, men det stemmer at duplikater resulterer i det samme, ja. Men løsningen var å slette meldinger, når jeg kom ned på ca. 1600 meldinger i innboks fungerte alt som før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå