Kamera Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 S55 foreksempel er oppgitt til 85 g, men de fleste veier den til 80. Vil likevel si at den veier 85, fordi det er det som er oppgitt fra Siemens. Nå er ikke jeg den som venter på sx1 da... Tipper aldri jeg skal ha den. Som sagt 3650 er veldig bra innholdsmessig, men at den er sto og tung gjør at det ødelegger. De skulle hatt softwaren til 3650 inn i en trendy snaxy business mobil! blir jo delvis sx1 det da, når jeg tenker meg om.... Men skulle også sett softwaren til sx1 inn i et annet design også. Men den er i allfall liten, og det er et pluss i margen. Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 S55 foreksempel er oppgitt til 85 g, men de fleste veier den til 80. Vil likevel si at den veier 85, fordi det er det som er oppgitt fra Siemens. Nå er ikke jeg den som venter på sx1 da... Tipper aldri jeg skal ha den. Som sagt 3650 er veldig bra innholdsmessig, men at den er sto og tung gjør at det ødelegger. De skulle hatt softwaren til 3650 inn i en trendy snaxy business mobil! blir jo delvis sx1 det da, når jeg tenker meg om.... Men skulle også sett softwaren til sx1 inn i et annet design også. Men den er i allfall liten, og det er et pluss i margen. Jeg er iallefall MEGET fornøyd med min 3650 Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Se for dere innmaten til 3650/SX1, stilen og størrelsen til en S55 og kvaliteten til en Samsung... The ultimate cell phone! Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Se for dere innmaten til 3650/SX1, stilen og størrelsen til en S55 og kvaliteten til en Samsung... The ultimate cell phone! Enig der ja! Lenke til kommentar
iCar Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Det er en konge telefon og den er forhåndsbestilt alt Håper jeg klarer å vente så lenge før jeg får spasmer her hehe Hvor har di forhåndsbestilt den fra????(t610) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Hvor har di forhåndsbestilt den fra????(t610) En kompis som driver med telefoner Lenke til kommentar
BeeR Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 T610 ser absloutt bra ut.... men jeg får håpe den ikke er like treg som T68(i).... Noen som vet noe om det? -M Lenke til kommentar
molna Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Jeg har prøvd T610 Den er ikke treig og minner lite om T68i. Menyene er kanskje litt for fancy, men men... Det største problemet er menytastene (untatt joysticken) som er litt frustrerende, man må bruke neglene for å trykke på dem. Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Jeg har prøvd T610 Den er ikke treig og minner lite om T68i. Menyene er kanskje litt for fancy, men men... Det største problemet er menytastene (untatt joysticken) som er litt frustrerende, man må bruke neglene for å trykke på dem. ok, men hva er det mest positive ved telefonen da? Lenke til kommentar
molna Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Displayet er lekkert, java fungerer meget bra og menyen er grafisk nydelig Lenke til kommentar
K2 Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Sony Ericsson t610 kommer i butikkene FØR påske! Expert Gjøvik får de ihvertfall enten mandag, tirsdag eller eventuelt torsdag FØR påske! Noen som vet prisen? Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Displayet er lekkert, java fungerer meget bra og menyen er grafisk nydelig Første gangen jeg har sett deg si noe positivt om annet en siemens... Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Første gangen jeg har sett deg si noe positivt om annet en siemens... Dette er et forum hvor man diskuterer mobiltelefoner. Drittslenging kan du ta et annet sted Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Første gangen jeg har sett deg si noe positivt om annet en siemens... Dette er et forum hvor man diskuterer mobiltelefoner. Drittslenging kan du ta et annet sted Greit, greit, men man skal ikke bare slenge dritt om annet enn siemens heller da... :wink: Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Greit, greit, men man skal ikke bare slenge dritt om annet enn siemens heller da... :wink: Jo, så lenge Siemens holder seg feilfri så Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Greit, greit, men man skal ikke bare slenge dritt om annet enn siemens heller da... :wink: Jo, så lenge Siemens holder seg feilfri så Etter mine erfaringer med c35i, me45 og s55 så er de absolutt ikke feilfri. Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Etter mine erfaringer med c35i, me45 og s55 så er de absolutt ikke feilfri. Da må jeg si du har vært ganske så uheldig.. Jeg hadde tidligere C35i, og hadde ikke et ENESTE problem med den, på de to årene jeg brukte den.. den lever også enda ... og hittil har jeg ikke hatt et eneste problem med S55, og tror og håper dette holder seg Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Etter mine erfaringer med c35i, me45 og s55 så er de absolutt ikke feilfri. Da må jeg si du har vært ganske så uheldig.. Jeg hadde tidligere C35i, og hadde ikke et ENESTE problem med den, på de to årene jeg brukte den.. den lever også enda ... og hittil har jeg ikke hatt et eneste problem med S55, og tror og håper dette holder seg Kvaliteten på c35i var absolutt ikke noe å skryte av..Etter 3 måneder var samtlige av tastene blitt helt hvite og tallene og fargen var slitt bort... :wink: Lenke til kommentar
Morten59 Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Sony Ericsson t610 kommer i butikkene FØR påske! Expert Gjøvik får de ihvertfall enten mandag, tirsdag eller eventuelt torsdag FØR påske! Noen som vet prisen? Du skal ikke høre på hva forhandlerene sier. Telefonen kommer i uke 20 i sverige. Sjekk denne linken: http://www.mobil.se/nyheter/visa.asp?id=6446&sid=1 Etter de erfaringene som er gjort vil nok telefonen drøye lenger enn dette. At den kommer før sommeren bør være en mer realistisk tidspunkt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå