Gå til innhold

Sony Ericsson T610

JRF

Anbefalte innlegg

S55 foreksempel er oppgitt til 85 g, men de fleste veier den til 80. Vil likevel si at den veier 85, fordi det er det som er oppgitt fra Siemens.

Nå er ikke jeg den som venter på sx1 da... ;) Tipper aldri jeg skal ha den.

Som sagt 3650 er veldig bra innholdsmessig, men at den er sto og tung gjør at det ødelegger. De skulle hatt softwaren til 3650 inn i en trendy snaxy business mobil! blir jo delvis sx1 det da, når jeg tenker meg om....

Men skulle også sett softwaren til sx1 inn i et annet design også. Men den er i allfall liten, og det er et pluss i margen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
S55 foreksempel er oppgitt til 85 g, men de fleste veier den til 80. Vil likevel si at den veier 85, fordi det er det som er oppgitt fra Siemens.

Nå er ikke jeg den som venter på sx1 da... ;) Tipper aldri jeg skal ha den.  

Som sagt 3650 er veldig bra innholdsmessig, men at den er sto og tung gjør at det ødelegger. De skulle hatt softwaren til 3650 inn i en trendy snaxy business mobil! blir jo delvis sx1 det da, når jeg tenker meg om....

Men skulle også sett softwaren til sx1 inn i et annet design også. Men den er i allfall liten, og det er et pluss i margen.

Jeg er iallefall MEGET fornøyd med min 3650 :D

Lenke til kommentar

Jeg har prøvd T610 :)

Den er ikke treig og minner lite om T68i. Menyene er kanskje litt for fancy, men men... Det største problemet er menytastene (untatt joysticken) som er litt frustrerende, man må bruke neglene for å trykke på dem.

Lenke til kommentar
Jeg har prøvd T610 :)

Den er ikke treig og minner lite om T68i. Menyene er kanskje litt for fancy, men men... Det største problemet er menytastene (untatt joysticken) som er litt frustrerende, man må bruke neglene for å trykke på dem.

ok, men hva er det mest positive ved telefonen da?

Lenke til kommentar
Første gangen jeg har sett deg si noe positivt om annet en siemens... :roll:

Dette er et forum hvor man diskuterer mobiltelefoner. Drittslenging kan du ta et annet sted

Greit, greit, men man skal ikke bare slenge dritt om annet enn siemens heller da... :wink:

Lenke til kommentar
Etter mine erfaringer med c35i, me45 og s55 så er de absolutt ikke feilfri.

Da må jeg si du har vært ganske så uheldig..

Jeg hadde tidligere C35i, og hadde ikke et ENESTE problem med den, på de to årene jeg brukte den.. den lever også enda :D ...

og hittil har jeg ikke hatt et eneste problem med S55, og tror og håper dette holder seg ;)

Lenke til kommentar
Etter mine erfaringer med c35i, me45 og s55 så er de absolutt ikke feilfri.

Da må jeg si du har vært ganske så uheldig..

Jeg hadde tidligere C35i, og hadde ikke et ENESTE problem med den, på de to årene jeg brukte den.. den lever også enda :D ...

og hittil har jeg ikke hatt et eneste problem med S55, og tror og håper dette holder seg ;)

Kvaliteten på c35i var absolutt ikke noe å skryte av..Etter 3 måneder var samtlige av tastene blitt helt hvite og tallene og fargen var slitt bort... :wink:

Lenke til kommentar
Sony Ericsson t610 kommer i butikkene FØR påske! Expert Gjøvik får de ihvertfall enten mandag, tirsdag eller eventuelt torsdag FØR påske!

Noen som vet prisen?

Du skal ikke høre på hva forhandlerene sier. Telefonen kommer i uke 20 i sverige. Sjekk denne linken:

http://www.mobil.se/nyheter/visa.asp?id=6446&sid=1

Etter de erfaringene som er gjort vil nok telefonen drøye lenger enn dette.

At den kommer før sommeren bør være en mer realistisk tidspunkt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...