Gå til innhold

Sony Ericsson T610

JRF

Anbefalte innlegg

Det er ingen som vil ha mobiler i proffklassen som velger 3650 vel.

De går mer for en stilren telefon, og som sagt, mindre, og likevel har endel funksjoner... ingen av dem gidder å vende seg til det snåle tastaturet engang..

Jeg hadde helt klart gått for P800 langt foran 3650, mye mer stil over den!

Men nå klarer jeg meg mer enn nok med min S55! Nok funksjoner på den for meg, og den har stil (noe som er en total mangelvare på 3650!)

Men smaken er som baken.. (og rart er det, angående dette) :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvem bryr seg om at navnet begynner på 3? :shrug:  

Nokia 3650 er nesten den mest avanserte og tekniske mobilen på markedet! Den er UTROLIG avansert og teknisk!

Du BØR vite hva du skriver om før du skriver det! :lol:  

Tror ikke de lyger på nokia sin hjemmeside, og de vet mye mer en det du noen gang kommer til å vite! :lol:

Interessant at det er den personen som må bruke hundre smiliefjes for å uttrykke seg som kjøper 3650..

Trodde du kunne telle, men der tok jeg feil! :lol:

Det var ikke 100 men det var 3!

Når du begynner å telle er det 1, 2 ,3.

Hundre kommer lenge etter!

Lenke til kommentar
Ikke eldre du heller? Hmm, jeg har borgerlig konf. da. Mye kjekkere det, ingen prester og kirker...

hvor gammel er du a?

Kristen komf er kjipern!

trur jeg kommer til å kjøpe meg den 5100, men SE t610 er en drit rå telefon den og ;)

Lenke til kommentar
Det er ingen som vil ha mobiler i proffklassen som velger 3650 vel.De går mer for en stilren telefon, og som sagt, mindre, og likevel har endel funksjoner... ingen av dem gidder å vende seg til det snåle tastaturet engang..

Men nå klarer jeg meg mer enn nok med min S55! Nok funksjoner på den for meg, og den har stil (noe som er en total mangelvare på 3650!)

1. Det er ganske mange som vil det ja!

2. De som har den mobilen sa at de klarte å venne seg til den etter kort tid!

3. Det er ikke utseende som telle men innholdet!

Lenke til kommentar

Denne topicen handler om SonyEricsson T610 bare for å presisere det... Dessuten; noen liker 3650, mens andre liker den ikke (der befinner jeg meg). Greit at den har et lass av funksjoner og greier, men jeg personlig (og kun personlig) klarer ikke venne meg til en så stor mobil. Den er også for tung, har ingen planer om å gå opp i vekt på mobilfronten, har nå T720. Deilig vekt (101 gram). Men som sagt dette er mine synspunkter, og om dere vil krangle om 3650, vebbligst gjør det i et tema som handler om den. På forhånd takk...

Lenke til kommentar
Det er ingen som vil ha mobiler i proffklassen som velger 3650 vel.De går mer for en stilren telefon, og som sagt, mindre, og likevel har endel funksjoner... ingen av dem gidder å vende seg til det snåle tastaturet engang..

1. Jeg mente at blant dem som vil ha proffklassemobiler (av business-folk og sånt), er det få som velger 3650, pga det klumpete tastaturet, og at selve telefonen er stor og tung. De vil trolig ha en lettere og litt mere smakfull telefon, f.eks. P800, eller 7650!

2. Kan hende, men det er ikke alle som har 'lyst' til å venne seg til nye taster :p

3. Innholdet teller en god del, indeed. Men går du bare for innhold, og vurderer derfor 3650, heller vurder P800! Den har både utseende og innhold!

Lenke til kommentar
Denne topicen handler om SonyEricsson T610 bare for å presisere det... Dessuten; noen liker 3650, mens andre liker den ikke (der befinner jeg  meg). Greit at den har et lass av funksjoner og greier, men jeg personlig (og kun personlig) klarer ikke venne meg til en så stor mobil. Den er også for tung, har ingen planer om å gå opp i vekt på mobilfronten, har nå T720. Deilig vekt (101 gram). Men som sagt dette er mine synspunkter, og om dere vil krangle om 3650, vebbligst gjør det i et tema som handler om den. På forhånd takk...

Ok, skal gi meg i diskusjonen nå :)

Sier bare; det er hver sin smak og behag, og mine smaksløker liker ikke 3650...

Som du sier, jeg heller har ikke akkurat tenkt å gå opp i vekt på mobilfronten, så jeg holder meg til min deilige S55 på nette 85gram ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

Det er en konge telefon og den er forhåndsbestilt alt :woot:

Håper jeg klarer å vente så lenge før jeg får spasmer her hehe

Lenke til kommentar

1. Jeg mente at blant dem som vil ha proffklassemobiler (av business-folk og sånt), er det få som velger 3650, pga det klumpete tastaturet, og at selve telefonen er stor og tung. De vil trolig ha en lettere og litt mere smakfull telefon, f.eks. P800, eller 7650!

2. Kan hende, men det er ikke alle som har 'lyst' til å venne seg til nye taster :p

3. Innholdet teller en god del, indeed. Men går du bare for innhold, og vurderer derfor 3650, heller vurder P800! Den har både utseende og innhold!

Ja, hvis man har 6500kr istede for 3500kr....

Får nesten to 3650 mobiler for prisen av en p800...

Lenke til kommentar
Ja, hvis man har 6500kr istede for 3500kr....

Får nesten to 3650 mobiler for prisen av en p800...

Kanskje for at P800 har mye bedre kvalitet enn 3650... og at 3650 er som tidligere sagt i dette forumet beregnet på fjortisser og briefere, som ikke har råd til mer.. mens flere av dere sier den er beregnet på proffklassen :roll:

Lenke til kommentar
3650 er for ungdom, Nokia sier jo det selv også.

Men 3650 er den mest utstyrte nokia'en så langt! Men størrelsen ødelegger masse!

Det at mange sier den er lett, er jo fordi den er så stor, at det føles lett.

Den er faktisk ikke så tung...Veide den på vekta, der sto det 125 gram, og det synes jeg slettes ikke er så ille på en såpass avansert telefon!

Når jeg lånte et kamera til s55'en jeg hadde før, veide jeg den da også, med kameraet.

Og da veide den 128 gram, faktisk mer enn 3650'en min! :lol:

Lenke til kommentar
Trenger ikke veie 130 fram for å ha mange funskjoner.

SX1 veier 116 gram, den har tilogmed flere funksjoner. :p

Ja, men man er nødt til å bruke den med begge hendene :lol:

Hvis sx1 veier 116 gram, og min 3650 veier 125 gram, ja da er det bare 9 grams forskjell. :lol:

Den som synes 9 gram er mye, ja den personen bør ta seg en tur på treningsstudio! :yes:

Lenke til kommentar

Hvis sx1 veier 116 gram, og min 3650 veier 125 gram, ja da er det bare 9 grams forskjell. :lol:

Den som synes 9 gram er mye, ja den personen bør ta seg en tur på treningsstudio! :yes:

Tror sannelig meg 110 gram er oppgitt på my-siemens også. 3660 er oppgitt til 130 gram på nokias sider, ja det er 20 grams forskjell, og det er mye, når det er snakk om mobiler!

har prøvd 3650, og den MÅÅÅÅ jeg i alelfall bruke begge henda på. Noen sier man ikke MÅÅÅ bruke det på SX1, men jeg vil sikkert komme til å gjøre det om jeg noen gang prøver den. Uansett, det med ei hand/to hender, er en smakssak! Samme som med design.

Veier virkelig t610 95 gram? Det var da mye for et sånt "knøtt"....

Men, størreslen er litt viktigere enn vekta, og 3650 er kjempestor!

Lenke til kommentar

Jupp, T610 veier 95 gram, og den har akkurat samme størrelses-specsene som T68, bortsett fra at den har den bøyen innover... Men T610 har jo en del funksjoner og da, og en egen blitz-modul kan kjøpes separat. Men jeg tviler på at den kan ta opp video, eller? Den har jo bare 2MB minne...

Lenke til kommentar

Tror sannelig meg 110 gram er oppgitt på my-siemens også. 3660 er oppgitt til 130 gram på nokias sider, ja det er 20 grams forskjell, og det er mye, når det er snakk om mobiler!

har prøvd 3650, og den MÅÅÅÅ jeg i alelfall bruke begge henda på. Noen sier man ikke MÅÅÅ bruke det på SX1, men jeg vil sikkert komme til å gjøre det om jeg noen gang prøver den. Uansett, det med ei hand/to hender, er en smakssak! Samme som med design.

Veier virkelig t610 95 gram? Det var da mye for et sånt "knøtt"....

Men, størreslen er litt viktigere enn vekta, og 3650 er kjempestor!

Min telefon veier iallefall 125 gram.. :roll:

Jaja, jeg har ihvertfall glede av en avansert symbian telefon nå, mens du må vente hvor lenge på sx1?

Jeg tipper sx1 kommer i juli-august. :lol:

Og da har det kommet en hel haug med nye mobiler...

:roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...