Gå til innhold

Sony Ericsson T610

JRF

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kommer før 1. juli! Jeg skal ha den og kommer til å legge ut en melding når den dukker opp i butikkene. Hvis du har dårlig tålmodighet så kan du sjekke svenske butikker. Telefonen kommer sannsynligvis til sverige før norge, og har innebygget norsk programvare.

Lenke til kommentar

Hvor da? Har vært innom de fleste butikkene i Bergen for å finne den, men uten hell. Fant bare 3650, og mine verste forestillinger om den ble forsterket. For en klump. Anyway, tror jeg satser på t610 selv om t310 er fristende den og.

Lenke til kommentar
Hvor da? Har vært innom de fleste butikkene i Bergen for å finne den, men uten hell. Fant bare 3650, og mine verste forestillinger om den ble forsterket. For en klump. Anyway, tror jeg satser på t610 selv om t310 er fristende den og.

Så den på telebutikken i trondheim...

Lenke til kommentar

Hvorfor har du så sinnsykt mye imot 3650?

I de siste innleggene av deg jeg har lest har du bare slengt dritt om 3650...Er det fordi du ikke har nok penger til den, og du føler deg bedre hvis du prøver å overbevise deg selv om at den er dårlig? :lol:

Jaja, jeg er ihvertfall superfornøyd med min. :D

Lenke til kommentar

I de siste innleggene av deg jeg har lest har du bare slengt dritt om 3650...Er det fordi du ikke har nok penger til den, og du føler deg bedre hvis du prøver å overbevise deg selv om at den er dårlig?  :lol:  

Jaja, jeg er ihvertfall superfornøyd med min.  :D

Fordi det er en svær diger klump som ikke inneholder noen spesielle nyttige funksjoner. Alle funksjonene i telefonen er rettet mot det såkalte leketøysmarkedet eller fjortismarkedet om du vil. Noen profftelefon er det ikke.

Lenke til kommentar

I de siste innleggene av deg jeg har lest har du bare slengt dritt om 3650...Er det fordi du ikke har nok penger til den, og du føler deg bedre hvis du prøver å overbevise deg selv om at den er dårlig?  :lol:  

Jaja, jeg er ihvertfall superfornøyd med min.  :D

Fordi det er en svær diger klump som ikke inneholder noen spesielle nyttige funksjoner. Alle funksjonene i telefonen er rettet mot det såkalte leketøysmarkedet eller fjortismarkedet om du vil. Noen profftelefon er det ikke.

Nokia 3650er den mest avanserte telefonen på markedet til dags dato, utenom SE p800....

Sjekk opp litt før du skriver...

Inneholder den ikke noen nyttige funksjoner?

Vel, den har symbian OS, og da kan man laste ned mye da!

Hvis jeg skal nevne noen: mp3 spiller, msn/icq messenger, (koster nesten ingenting å sende melding, ca 5-10øre per melding) GPS (!), en hel masse spill, blant annet doom, man kan laste ned en oppdatering slik at man kan ta opp videoer med lyd, fjernkontroll hvis jeg ikke tar feil, html leser, snart kommer operha, hvis det ikke har kommet, + MASSE, MASSE mer!

Dessuten er kalenderen på 3650 meget bra, og det er først nå kalenderen begynner å bli skikkelig brukervennlig, og for ikke å snakke om kalkulatoren som også er meget bra, og som utnytter den store skjermen på lik linje som kalenderen. :yes:

Dette er det beste jeg noen gang har brukt pengene mine på! :yes:

Lenke til kommentar

Inneholder den ikke noen nyttige funksjoner?

Vel, den har symbian OS, og da kan man laste ned mye da!

Hvis jeg skal nevne noen: mp3 spiller, msn/icq messenger, (koster nesten ingenting å sende melding, ca 5-10øre per melding) GPS (!), en hel masse spill, blant annet doom, man kan laste ned en oppdatering slik at man kan ta opp videoer med lyd, fjernkontroll hvis jeg ikke tar feil, html leser, snart kommer operha, hvis det ikke har kommet, + MASSE, MASSE mer!

Så du mener at mp3 spiller, java, spill, fjernkontroll og annen drit er funksjoner som er der for å friste folk som vanligvis pleier og kjøpe mobiler i proffmarkeded? Neppe. Ta en titt på navnet nokia har valgt for telefonen. 3XXX er serien som er rettet rett mot nybegynner/fjortis/skrytemodus markeded. Det er her du finner 3210, 3310 osv. I proffmarkeded er kravene at mobilen skal være liten, stilig og ikke minst teknisk svært avansert. 3650 har ingen av disse egenskapene.

Lenke til kommentar
Så du mener at mp3 spiller, java, spill, fjernkontroll og annen drit er funksjoner som er der for å friste folk som vanligvis pleier og kjøpe mobiler i proffmarkeded? Neppe. Ta en titt på navnet nokia har valgt for telefonen. 3XXX er serien som er rettet rett mot nybegynner/fjortis/skrytemodus markeded. Det er her du finner 3210, 3310 osv. I proffmarkeded er kravene at mobilen skal være liten, stilig og ikke minst teknisk svært avansert. 3650 har ingen av disse egenskapene.

Hvem bryr seg om at navnet begynner på 3? :shrug:

Nokia 3650 er nesten den mest avanserte og tekniske mobilen på markedet! Den er UTROLIG avansert og teknisk!

Du BØR vite hva du skriver om før du skriver det! :lol:

Tror ikke de lyger på nokia sin hjemmeside, og de vet mye mer en det du noen gang kommer til å vite! :lol:

Lenke til kommentar

Hvem bryr seg om at navnet begynner på 3? :shrug:  

Nokia 3650 er nesten den mest avanserte og tekniske mobilen på markedet! Den er UTROLIG avansert og teknisk!

Du BØR vite hva du skriver om før du skriver det! :lol:  

Tror ikke de lyger på nokia sin hjemmeside, og de vet mye mer en det du noen gang kommer til å vite! :lol:

Interessant at det er den personen som må bruke hundre smiliefjes for å uttrykke seg som kjøper 3650..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...