Thorz Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Hei Vi har fått en kjempe bra tilbud gjennom organisasjonen til kona for å tegne livs og uføreforsikring. De bruker AIG. Etter alt som har skjedd med dem i USA, synes dere at det er dum å tegne forsikring med dem foreløpig? Tilbudet er VELDIG BRA i forhold til alt jeg har sett på andre steder. Vi har på jobb reiseforsikring og jeg har en personforsikring hos AIG igjennom organisasjonen også. Takk. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 AIG er en kvart millimeter fra å levere inn chapter 11 konkursbeskyttelse, jeg ville latt være. Lenke til kommentar
GRIM87 Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Si litt mer om ditt tilbud kanskje? Lenke til kommentar
nistemann Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 AIG er en kvart millimeter fra å levere inn chapter 11 konkursbeskyttelse, jeg ville latt være. Nå gikk jo den amerikanske staten inn og reddet AIG med å spytte inn uhorvelig mye penger, og samtidig ta kontroll over nærmere 80% av aksjene eller noe sånt, så det er nok ikke noen stor sannsynlighet for konkurs. Lenke til kommentar
Thorz Skrevet 17. september 2008 Forfatter Del Skrevet 17. september 2008 AIG er en kvart millimeter fra å levere inn chapter 11 konkursbeskyttelse, jeg ville latt være. Nå gikk jo den amerikanske staten inn og reddet AIG med å spytte inn uhorvelig mye penger, og samtidig ta kontroll over nærmere 80% av aksjene eller noe sånt, så det er nok ikke noen stor sannsynlighet for konkurs. Kjempe bra å høre dette. Dette tilbudet er veldig bra. Takk! Lenke til kommentar
Traktor1 Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Så lenge du tegner en "ren risikoforsikring", dvs. en forsikring som ikke har noen spare-/pensjonskomponent vil du uansett ikke tape mer enn årets forsikringspremie, skulle det gå helt galt for AIG (noe som ikke kommer til å skje, siden 70 millioner amerikanere har sine forsikringer der, og det vet Fed veldig godt). Lenke til kommentar
Thorz Skrevet 21. september 2008 Forfatter Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Vi bestemte å kjøpe forsikringen. Ca. 250/mnd for dekning av begge oss med 22G liv og ufør er veldig bra synes jeg. Takk. Endret 21. september 2008 av Thorz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå