zennox Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Hei. Jeg begynner å bli lei av skole, og i den sammenheng tenker jeg; Skal jeg stå på å få de 5erene jeg vet jeg kan få med litt innsats, eller skal jeg holde meg på 4-er nivået til 3 for så å trø til? Er VG1 og VG2 karakterene noe fks. NTNU ville ha sett alvorlig på? På forhånd takk Lenke til kommentar
Leakim Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 (endret) Hei. Jeg begynner å bli lei av skole, og i den sammenheng tenker jeg; Skal jeg stå på å få de 5erene jeg vet jeg kan få med litt innsats, eller skal jeg holde meg på 4-er nivået til 3 for så å trø til? Er VG1 og VG2 karakterene noe fks. NTNU ville ha sett alvorlig på? På forhånd takk I teorien er det bare de avsluttende fagene som teller fra VG1 (Dvs. de fagene du blir ferdig med i år) For VG1 er er det Samf, Engelsk, Geografi og Naturfag. Det er altså bare karakterene i disse fagene fra i år som blir stående ut alle de tre årene. Men du må følge med allerede nå i VG1 for å henge med, og få gode karakterer i f.eks VG3. Håper dette oppklarte litt Leakim Endret 17. september 2008 av ~Leakim~ Lenke til kommentar
zennox Skrevet 17. september 2008 Forfatter Del Skrevet 17. september 2008 Takk, kjekt å vite.. Trodde jeg skulle ha alle de overnevnte fagene senere også, men da skal jeg ta meg sammen og gi det inn i disse fagene ihvertfall : ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå