Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Trykket "don't trust" på applet, hva nå?

Anbefalte innlegg

Ved en feiltakelse trykket jeg "don't trust" da Facebook-appleten for bildeopplasting skulle starte. Etter dette har jeg ikke fått lastet opp bilder hos Facebook. Jeg har forsøkt å nullstille nettleseren, restarte maskinen, og å skru av og på javascript (tips jeg fant gjennom Google), uten at dette har hjulpet. Det er selvfølgelig ikke kritisk å ikke få lastet opp nye bilder på Facebook, men det er litt irriterende. Jeg kommer til å bli ganske lei av å ha det samme profilbildet alfor lenge, hehe. Er det noen her som kanskje har noen idé om hvordan jeg kan få fikset dette problemet? Finnes det f.eks. en fil der innstillingen jeg valgte kan endres eller slettes? Bruker Mac OSX 10.4.11 med Safari 3.1.2.

Takk for eventuell hjelp:)

(Moderator: Jeg har ikke vært i denne delen av forumet før. Om jeg har feilpostet emnet må det gjerne flyttes.)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Normalt så sletter man appleter ved å slette cache i Nettleser eller i Java. Nå aner ikke jeg hvilken Applet det her er snakk om. Men mitt tips er å slette Midlertidlige Internettfiler og eventuelt cache i Java Sun hvis du benytter den.

Deviator: Skal jeg bare slette alle filene i mappene Caches/Safari, Caches/Java og Caches/Java Applets?

PepsiCo: Takk for tilbakemelding, men jeg bruker ikke Explorer:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...