aXXo Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Hei, jeg har nå installert windows service pakke 3, og da slutta "tema'ene" mine å virke:S Jeg aner ikke hvilket program jeg brukte til å installere det, for det er leeenge siden! Noen som vet om et program sånn at jeg kan få bruke den temaet jeg vil? Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Du brukte kanskje Uxtheme patchen? Da må du nok installere den pånytt iogmed at du har installert sp3. Tror denne skal være riktig Sp3 Uxtheme patch Lenke til kommentar
aXXo Skrevet 16. september 2008 Forfatter Del Skrevet 16. september 2008 Du brukte kanskje Uxtheme patchen? Da må du nok installere den pånytt iogmed at du harinstallert sp3. Tror denne skal være riktig Sp3 Uxtheme patch Det funka ikke! Og nå får jeg ikke brukt Windows XP tema engang, bare standard stil, dette blir bare verre og verre Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 (endret) Du må passe på å installere den helt riktig. Prøv igjen, men når du får opp en boks om ”Windows File Protection” vent litt og trykk ”Cancel” og så på ”Ja”. Hvis du ikke gjør dette vil ikke patchen virke... Endret 17. september 2008 av kakesjef Lenke til kommentar
TCi Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Sjekk denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=990327 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå