gjgjgjtytyty Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
nikjolaos Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 helveje da x) va kanskje ikke så smart som eg trodde detta:P blir litt dyrt kan du si.. ingen sjangs for å slippe tollen heller? Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Deilig å betale rundt 6000-7000 for sko, da. Edit: Wtf hvor jeg fikk sko fra. Varer:) Endret 19. januar 2009 av Startfanet Lenke til kommentar
nikjolaos Skrevet 20. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2009 Jo, dersom du får den sendt fra USA som gave så... Litt for sent det nå Deilig å betale rundt 6000-7000 for sko, da. Edit: Wtf hvor jeg fikk sko fra. Varer:) Ikke så deilig når det er så å si hele lærlinglønna x) Lenke til kommentar
Kleif Skrevet 23. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2009 Dogfunk sender ikke som gave eller redusert verdi. Det er det som hindrer meg fra å bestille derfra oftere, i tillegg til at man må betale minst 100 bucks i porto. De har den beste kundeservicen jeg har vært borti btw. Om det er noe du lurer på er det bare å prate med dem på chat Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 Noen som vet om noen butikker med samme varer og pris som sender som gave? Litt surt å betale så mye mer enn varens verdi Lenke til kommentar
WASD Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 Min erfaring, tror jeg kjøpte derifra i fjor eller for to år siden. Goder priser og service, helt til frakten kommer! Tror den var på rundt 100 dollar jeg. Tok express siden det kun var 7 dollar mer, og ta tok pakken kun 2 dager. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 ok, tar sikkert express selv. Men Vist jeg bestiller fra Smartguy.no må jeg betale toll da også? Pga. de sender fra Danmark :!: Synd at Norge ikke er med i EU Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Men Vist jeg bestiller fra Smartguy.no må jeg betale toll da også? Pga. de sender fra Danmark :!: Ja. Alle varer som kommer inn fra utlandet skal tolles. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Selv om aiswn hwrwe ''sMARTGUY.NO'' Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå