Martin HaTh Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 JEg har som sagt Aplus Case Xclio 2, som da har en 250 mm vifte på siden. Problemet er at den skal vistnok funke bra og bråke når jeg står på fullt, men jeg hører ikke (ser så vidt9 forskjell på om den er full eller bånn, og synes ikke det kjøler noe spess bra. Kan jeg ha gjort noe feil/glemt å gjore noe? eller er det bare ikke så bra kabinett? Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 hastigheten på vifta er ikke like rask som en 120mm eller cpu-vifte. bruker du den medfølgende viftestyrern? når du setter den på fult så går hastighet og lydnivå opp. jeg har samme kabinett der 250mm blåser full guffe og hos meg så pumper den masse god luft inn i kassa. du fester først strømen til en 4pin molex, så tar du 3pin og kobler til den medfølgende strømstyreren som du plasserer bak i kabinettet. og så skrur du den på full guffe. da skal den lyse opp i blått og den ska pumpe en god del luft. ellers så har aplus andre kabinetter med flere av disse monsterviftene installert. Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 (endret) Husk at med større vifte blir mer luft flyttet. Endret 27. september 2008 av Dusken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå