Seigmannen Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 (endret) KLIKK HER Trenger veldig rask tilbakemelding nå. Skal kjøpe denne pcen imorgen hvis den er god nok. Er denne god nok til spill som PES og GTA, videoredigering, fotoredigering og slikt? Og en ting til: bråker denne pcen mye? Endret 16. september 2008 av Seigmannen Lenke til kommentar
bowardsen Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Hei, ser at den har delt videominne - som er totalt sjanseløst. Prosessoren er heller ikke sinnsykt rask. Ville nok gått for noe annet. Men du vil drive med videoredigering og spilling? Hadde kanskje lagt ned litt mer i en pc da. Sjekk ut lenovo 3000 som er i samme prisklasse. Kan nok fort være hakket bedre. Ellers har jo multicom pc'er som du kan konfigurere selv. Lenke til kommentar
Seigmannen Skrevet 17. september 2008 Forfatter Del Skrevet 17. september 2008 (endret) Jeg skal på siba eller elkjøp ihvertfall. Hvilken pc synes dere er best å kjøpe på 5000,- da? Elkjøp Siba Helst på ELKJØP. Endret 17. september 2008 av Juliess Dobbelpost Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Acer Aspire 5930G er det beste kjøpet nå for tiden, hvis du kan strekke deg til 7k og kjøpe på elprice eller euronics, evt nettet. Lenke til kommentar
Seigmannen Skrevet 17. september 2008 Forfatter Del Skrevet 17. september 2008 Acer Aspire 5930G er det beste kjøpet nå for tiden, hvis du kan strekke deg til 7k og kjøpe på elprice eller euronics, evt nettet. Kjetil fra KF jo Men jeg trenger pc idag, så må kjøpe i nærheten, dvs. elkjøp. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Såklart! Seigmannen fra KopForum også jo! Men seriøst, 5930G er virkelig verdt å vente noen dager på, hvis ikke det er absolutt krise! Lenke til kommentar
Seigmannen Skrevet 17. september 2008 Forfatter Del Skrevet 17. september 2008 Hehe. Det faktisk absolutt krise. Er hos en kompis nå og låner pcen hans, pga at min er kapputt Og så klart har vi et prosjekt på skolen som skal leveres på fredag...... Flaks Lenke til kommentar
Seigmannen Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 Skulle bare si at jeg endte opp med en HP pavilion dv6000 - egentlig ikke et godt kjøp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå