Preple Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 (endret) Har hatt dette problemet en stund nå, og selv om jeg har ganske bra peiling på data har jeg enda ikke funnet en løsning på problemet. Tror kanskje at et eller annet program som jeg har lastet ned muligens har fucka det til... Det virker litt rart at både daemon tools og den "ekte" dvd leseren ikke virker... Er en hp Pavilion DV 9510 eo , windows vista og dvd leseren heter "HL - DT - ST DVDRAM GSA-T20L ATA" Aner ikke hvilket merke det er, men finner heller ikke drivere på hp`s nettsider. Når jeg går i enhetsbehandling så står det "drivere er skadet eller mangler", og dette gjelder både den ekte dvd leseren og de mounta Diskene fra daemon tools. Og jeg får heller ikke opp dvd-rom ikonet når jeg trykker på datamaskin. Har gitt opp håpet om å finne det ut selv, så jeg håper virkelig noen greier å finne det ut! Takk for alle svar! Endret 16. september 2008 av Preple Lenke til kommentar
bjornh5 Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Anbefaler at du skygger unna daemon tools. Den inneholder adware m.m, anbefaler istedet Slysoft sin Virtual CloneDrive (http://www.slysoft.com/en/virtual-clonedrive.html). Gratis er den også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå