StigFlemmingJensen Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Hallo... Nesten nettopp kjøpt PC av Komplett, men har 2 problemer, og liten hjelp fra Komplett dessverre... Ikke fått svar fra de, og det er ett par uker siden jeg sendte de mail! #1; Når jeg skal åpne en link, så vil den ikke åpne..Eller den står bare å jobber, slik at jeg må trykke på "stopp", for å så måtte oppdatere siden for at den skal vises... Men det er ikke alltid at linkene har stopp og oppdater knappene.... Så jeg får ikke sett hva siden inneholder.. Dette er meget irriterende! #2; Når jeg skal printe ut noe fra internett, i mitt tillfellet nå, en lisens (som jeg må ha), får jeg bare opp en feil melding; "For å kunne skrive ut lisenskortet må din nettleser kunne skrive ut bakgrunnsbilder og farger. For å aktivere dette velg: Verktøy->Alternativer for Internett->Avansert...->Utskrift" Dette har jeg gjort, men for fortsatt opp samme feil melding.... Hva skal jeg gjøre for å fikse disse problemene? Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå