Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Problemet har oppstått på det oppdaterte forumet også uten att det er modifisert noe mye.Så jeg mistenker dårlig forbindelse mellom webserver og database.Nye kabler og switch skal bli kjøpt inn da så får vi se om dette løser problemet.Nå har vi uansett sjekket alle muligheter

Lenke til kommentar

Hvordan vet dere egentlig at dere har sjekket alle mulighter?

Nevnte allerede på første side at det kunne være "ørten ting" som var årsaken til problemene deres, og ba derfor om litt tall fra dere, (størrelse på databaser, serverspecs, trafikkmengde etc) men ser ikke at dere har kommet med noe.

Skulle det (av alle ting) være problemer med nettverksHW burde det merkes på mer enn bare DB-trafikk.

Lenke til kommentar
Hvordan vet dere egentlig at dere har sjekket alle mulighter?

Nevnte allerede på første side at det kunne være "ørten ting" som var årsaken til problemene deres, og ba derfor om litt tall fra dere, (størrelse på databaser, serverspecs, trafikkmengde etc) men ser ikke at dere har kommet med noe.

Skulle det (av alle ting) være problemer med nettverksHW burde det merkes på mer enn bare DB-trafikk.

Database size: 52.62 MiB

15000 postinger

HP Proliant ML 115 Webserver 8Giga ram

IBM X3200 MYSQL 5Giga ram

13-14000 besøkende hver måned

Så du ser trafikkmengde og database er ikke stor da

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Sorry att det har tatt sin tid å svare dere,men problemet lå vel heller i litt konfigurasjonsproblemer i forumet.Etter att jeg endret litt i postings settinger ble forumet som før. Jeg hadde satt en maksimal bredde på bilder på 700 .Og trodde som sagt først det var skriving til databasen, men det jeg ikke tenkte på var att private meldinger var raske og de blir jo skrevet til databasen.Så om ikke feilen kommer igjen anser jeg dette som løst

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...