simalarion Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Men sperren går ti litt over 700, nå har jeg hørt at man kan konfigurere Nero burning rom til å brenne mer, jeg har 800 mb cder. Er veldig takknemlig for all hjelp jeg kan få Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Les overbrenningsguiden på hw. Der finner du nok det du trenger.. Lenke til kommentar
goggi Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Gå på file->preferences og expert features. enable overburn og velg så 95 minutter eller noe sånt. Lenke til kommentar
Mr_Dillon Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Tok meg litt tid før jeg fant løsningen på dette selv. Dersom du bruker nero må du velge "no multisession" og "disk-at-once". Kun da vil du få valget "overburn" som er løsningen. Tenkte ikke selv på det som overburning iom at diskene er godkjent for 800MB, men CD-standarden "tillater" jo ikke egentlig denne lengden. Det finnes forøvrig en forklaring på www.mmore.com dersom du trenger mere info, riktignok på engelsk, men det fixer du vel.. Andy Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 25. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2003 Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Hadde jeg fått en tier for alle som spør om hvordan man brenner 800 mb cd`er så hadde jeg vært rik... skader ikke å lete litt rundt først.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå