DarkZhade Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Noe har plutselig skjedd med harddisken Her ser dere SMART-status.. noen som har peiling? den er vel ca 2 uker gammel. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Hva har skjedd med harddisken? Kan du lese/skrive til den? Oppdages den ikke? Lenke til kommentar
DarkZhade Skrevet 16. september 2008 Forfatter Del Skrevet 16. september 2008 nei, kan ikke gjøre en dritt. det som er så surt. har jo flytta inn alle bildene på den finner den ikke i diskbehandling heller.. og i oppstart i "post" kommer det at den har "status bad, backup and replace", så må jeg trykke f1 for å fortsette.. så fortsetter jeg, men jeg kan jo ikke ta no backup når jeg ikke finner den i diskbehandling eller noe. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Har du fremdeles dataen du flyttet over i utgangspunktet? Lenke til kommentar
DarkZhade Skrevet 16. september 2008 Forfatter Del Skrevet 16. september 2008 nei :\ Lenke til kommentar
DarkZhade Skrevet 16. september 2008 Forfatter Del Skrevet 16. september 2008 prøvde å bytte til enda en ny sata port på hovedkortet(prøvd en annen uten hjelp) og nå finner jeg faktisk disken og partisjonen på min datamaskin.. så nå kopieres 9gb med bilder før jeg gjør noe som helst mer.. (får fortsatt feil i oppstarten og må trykke f1) Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Flott at det ordnet seg da. Et tips du kan prøve for å få ytterligere data er å legge den i fryseren, hvis du klarer å isolere den mot fukt når den ligger der skal du kunne kopiere litt mer. Husk at du kan få ny harddisk på garantien såfremt du har behandlet den gret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå