Zepticon Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Noen som har noen anbefalinger på hvilke stillegående PSU'er som finnes der ute og som ikke koster skjorta? sikter på en 6-700watt (2HDD og 1gfx) burde vell holde? Lurer også på om noen av dere har oplevd røykutvikling fra PC'n? Kom hjem i dag til en leilighet full a tynn tåke som luktet brennt elektronikk (magisk røyk) Tror det kan komme fra strømmforsyningen men PCn funker enda? noen som har opplevd noe sånnt? (derfor jeg må ha ny. den jeg har nå er vell en 5 år gammel 450W Fortoun Source sak) Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Anbefaler deg denne guiden. SPR anbefaler generelt bare kvalitet, og hvis en PSU skal være stille må den være effektiv, dermed dyrere deler og bedre kvalitet. Selv har jeg en MIST 500W rev 3, jeg kan ikke høre den hvis jeg ikke legger øret ved siden av viften. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 16. september 2008 Forfatter Del Skrevet 16. september 2008 Så MIST er bra stuff altså? Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Ja, men det skal være noe tull med kondensatorene til de før rev 3. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 16. september 2008 Forfatter Del Skrevet 16. september 2008 http://www.microplex.no/aspx/produkt/prdin...spx?plid=105990 Denne duger da? la inn en bestilling jeg Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Skulle være fin den, ja. Den lager nok litt mer lyd enn 500W men sikkert ikke mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå