frankb85 Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Heisann alle! Jeg vil gjerne lære matematikk grundig... så hvordan går jeg frem på den mest effektive måten? Bare låne bøker på biblioteket? Lurer også på hvordan jeg skal gå frem for å lære mest mulig. Antar at det er grener i matematikk og en læringskurve fra enkelt til mer avansert materiale. Tusen takk for all hjelp! Lenke til kommentar
pululf Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Hvilket år er du på da? Lenke til kommentar
frankb85 Skrevet 16. september 2008 Forfatter Del Skrevet 16. september 2008 Hvilket år er du på da? Alder du mener? 23. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Hvilket år er du på da? Alder du mener? 23. Han mente kanskje skoleår, men det er vel kanskje litt uaktuelt her. Hva kan du fra før da? Beste måten er å regne oppgaver. Lenke til kommentar
v3g4rd Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Eller ta høyere utdanning innen matematikk? Lenke til kommentar
frankb85 Skrevet 17. september 2008 Forfatter Del Skrevet 17. september 2008 Hvilket år er du på da? Alder du mener? 23. Han mente kanskje skoleår, men det er vel kanskje litt uaktuelt her. Hva kan du fra før da? Beste måten er å regne oppgaver. Har ikke fullført videregående engang... men jeg lærer fort. Vet bare ikke hvor jeg skal begynne for å bli dyktig i matte. Lenke til kommentar
v3g4rd Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Da råder jeg deg til å gjøre deg ferdig med videregående hvor du fokuserer på realfag, og deretter tar høyere utdannelse innen matematikk Lenke til kommentar
Sparkey Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Dette er en svært bra side som viser matte fra 1X til 3MX nivå (Letteste til vannskligste nivå på VGS). MathTV Veldig flinke lærere som viser deg på engelsk hvordan du går frem når du skal løse alle typer oppgaver. Siden er også utrolig oversiktig og enkel å finne frem i. Hadde bare alle norske lærere vært så pedagogiske så hadde vi ikke trengt en ny kunnskapsreform Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå