Alompi Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Hei. Har skikkelig, skikkelig lyst til å dra på en Red Hot Chili Peppers konsert, noe jeg desverre ikke har fått gjort ennå. Noen som vet om de skal spille i skandinavia i nærmeste eller fjerneste fremtid? På forhånd takk RHCP FTW! Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Støtter denne som faen / BUMP:) Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 18. september 2008 Forfatter Del Skrevet 18. september 2008 Bump! Hvirkelig ingen hardbarka RHCP fans her på forumet? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Se på hjemmesida deres. Lenke til kommentar
Ardinur Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 De har ikke hatt noen konserter siden i august i fjord Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 de tar vel en pause med barna Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Hvis de noen gang kommer til skandinavia, så skal jeg dit. 1000% sikkert... Et av verdens beste band noensinne! Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Hvis de noen gang kommer til skandinavia, så skal jeg dit. 1000% sikkert...Et av verdens beste band noensinne! de har jo vært i skandinavia før, mente du hvis de skal hit igjen? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Selvfølgelig. Mener om de kommer hit i framtiden Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Selvfølgelig. Mener om de kommer hit i framtiden hehe:D da ses vi på konserten da:? Lenke til kommentar
Ardinur Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 De skal vel ikke ut på noen turne før et eventuelt nytt album, tenker jeg.. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 hehe:D da ses vi på konserten da:? I'll be there Døgnvill-sjefene har jo gått ut i avisa med at de vil ha Red Hot Chili Peppers til Tromsø, om jeg husker rett. Har store tviler på det, men enda større håp på at de klarer det Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Hvordan skal noen av oss vite om fremtidige turneer når de ikke skriver noe på sin egen nettside engang? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Hvordan skal noen av oss vite om fremtidige turneer når de ikke skriver noe på sin egen nettside engang? De har vel ingen planlagte konserter framover? Ellers synes jeg de godt kunne hatt en mer funksjonell og oppdatert webside. Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 25. september 2008 Forfatter Del Skrevet 25. september 2008 Hvis de kommer til tromsø ser jeg dere der. Vurderer faktisk en englandstur neste gang de kommer dit Lenke til kommentar
Ascorius Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Digger RHCP selv, men ikke ha FOR store forhåpninger. For de er dessverre ikke så gode live. Det kan hende jeg så dem på en dårlig, det kan man jo alltids håpe. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Tja... De gjorde en ufattelig bra jobb i Hyde Park da Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Tja... De gjorde en ufattelig bra jobb i Hyde Park da yes, for å ikke glemme slane castle:D Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 (endret) Både Hyde Park og Slane Castle er fantastiske å lytte på, anbefaler folk til å lytte til Organic Soundball, Christmas Party 91' og Live Magik. Jeg vil kalle meg et stort fan av bandet, og nesten skammer meg for å ikke å ha sett dem live. Så jeg håper bare av hele mitt hjerte at de kommer til skandinavia når pausen er over og den nye plata som forhåpentligvis kommer er ferdig. Jeg kan godt reise til England, Sverige, Danmark eller Finland for å se dem jeg hvis de ikke kommer til Norge. Som noen sikkert har fåt med seg så sa Chad Smith i et intervju at de sannsynligvis skulle starte opp igjen etter en lang pause (hiatus) nå til høsten, nærmere bestemt nå i September. Men har ikke hørt noe mer fra det etter intervjuet. http://www.musicradar.com/news/guitars/chi...plitting-165942 Men.. http://latimesblogs.latimes.com/soundboard...usc-freshm.html Flea avkrefter det her i dette intervjuet som bare er noen få dager gammelt, nå ser det ut som det blir en to år hiatus (pause). Men det som er positivt er jo at det bare er rundt et år igjen. Men sikkert er ingenting. Men det var veldig synd, jeg hadde gleda meg sykt nå til september for å høre fra dem igjen. Men som sagt, ingenting er jo helt sikkert. Så det er en liten mulighet for at vi snart hører fra dem igjen Dette ble en litt rotete post, men pytt pytt. Endret 27. september 2008 av Narrie Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Digger RHCP selv, men ikke ha FOR store forhåpninger. For de er dessverre ikke så gode live. Det kan hende jeg så dem på en dårlig, det kan man jo alltids håpe. Alle band har opp og nedturer live, men på det meste jeg har hørt fra andre, sett på youtube,dvd'er så spiller de fortreffelig bra. Håper selfølgelig på det beste når det er min tur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå