Gå til innhold

Upcoming Red Hot Chili Peppers Turneer?

Alompi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Både Hyde Park og Slane Castle er fantastiske å lytte på, anbefaler folk til å lytte til Organic Soundball, Christmas Party 91' og Live Magik. :love:

Jeg vil kalle meg et stort fan av bandet, og nesten skammer meg for å ikke å ha sett dem live. Så jeg håper bare av hele mitt hjerte at de kommer til skandinavia når pausen er over og den nye plata som forhåpentligvis kommer er ferdig.

Jeg kan godt reise til England, Sverige, Danmark eller Finland for å se dem jeg hvis de ikke kommer til Norge. :)

Som noen sikkert har fåt med seg så sa Chad Smith i et intervju at de sannsynligvis skulle starte opp igjen etter en lang pause (hiatus) nå til høsten, nærmere bestemt nå i September. Men har ikke hørt noe mer fra det etter intervjuet. http://www.musicradar.com/news/guitars/chi...plitting-165942

Men.. http://latimesblogs.latimes.com/soundboard...usc-freshm.html Flea avkrefter det her i dette intervjuet som bare er noen få dager gammelt, nå ser det ut som det blir en to år hiatus (pause). Men det som er positivt er jo at det bare er rundt et år igjen. Men sikkert er ingenting.

Men det var veldig synd, jeg hadde gleda meg sykt nå til september for å høre fra dem igjen. Men som sagt, ingenting er jo helt sikkert. Så det er en liten mulighet for at vi snart hører fra dem igjen ;)

Dette ble en litt rotete post, men pytt pytt.

Endret av Narrie
Lenke til kommentar
Digger RHCP selv, men ikke ha FOR store forhåpninger. For de er dessverre ikke

så gode live. Det kan hende jeg så dem på en dårlig, det kan man jo alltids håpe.

Alle band har opp og nedturer live, men på det meste jeg har hørt fra andre, sett på youtube,dvd'er så spiller de fortreffelig bra. Håper selfølgelig på det beste når det er min tur. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...