Peritass Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 (endret) Har ett bilde her der jeg skulle ha fjernet ett par armer slik at man bare kan se jenta.. ER det noen der ute som kan hjelpe meg med det.. Ta kontakt for orginal bilde hvis dere kan hjelpe Endret 16. september 2008 av Peritass Lenke til kommentar
atlef Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Hei, har gjort et par forsøk, vet ikke helt om det var dette du ville frem til. 1. 2. atlef. Lenke til kommentar
Peritass Skrevet 19. september 2008 Forfatter Del Skrevet 19. september 2008 Det var akkurat det jeg ville frem til. Hvordan blir disse bildene hvis jeg printer dem ut? Vil dem bli veldig små.. Tusen takk kunne du tenke deg og gjøre det samme på orginalen hvis disse bilden blir for små til og printe ut? Lenke til kommentar
atlef Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Hyggelig at du likte resultatet. Bildene er scalert til normalt fotoalbum størrelse, 10x15cm. Ja, kan gjøre dette med orginalen og slik at du får skrevet dem ut på A4 som du nevnte. Med litt mer arbeid kan jeg sikkert få det til å se enda mer ekte ut. Skaff deg en konto på f.eks http://0o2471.net/index.php og last opp bildet der. Hvilket av de to er det du ønsker? atlef. Lenke til kommentar
Peritass Skrevet 19. september 2008 Forfatter Del Skrevet 19. september 2008 (endret) Hyggelig at du likte resultatet.Bildene er scalert til normalt fotoalbum størrelse, 10x15cm. Ja, kan gjøre dette med orginalen og slik at du får skrevet dem ut på A4 som du nevnte. Med litt mer arbeid kan jeg sikkert få det til å se enda mer ekte ut. Skaff deg en konto på f.eks http://0o2471.net/index.php og last opp bildet der. Hvilket av de to er det du ønsker? atlef. da er bildet lagt opp der litt usikker på hvordan jeg linker det hit. Alternativ to hadde vært det beste.. Tusen hjertelig takk Endret 19. september 2008 av Peritass Lenke til kommentar
atlef Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Da har jeg justert størrelsen slik at det vil passe til A4 formatet. atlef. Lenke til kommentar
Peritass Skrevet 22. september 2008 Forfatter Del Skrevet 22. september 2008 Tusen hjertelig takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå