Gjest Guest_Akilles_* Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Er plaget med at når jeg skal strekke ut vrista slikk at akillesen trekker seg sammen så får jeg vondt i akillesen. Som om den kommer i klemm. Spiller fotball og da er dette veldig irriterende når jeg skal skyte med strak vrist siden jeg akillesen da får seg en trykk og jeg får smerter. Noen som har noen tips om hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Det kan være ett tegn på høyt kolesterol, som du bør sjekke ved blodprøve. Men det kan jo også være en scenebettennelse eller noe. Lenke til kommentar
HanAndreTomaten Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 hadde samme problemet selv en stund, særlig hvis jeg løp på hardt underlag. la inn en korkhel (kan kjøpes i skobutikker) i skoen, og dermed ble det bedre. prøv det, det er ikke dyrt, og en enkel måte å hindre at det utvikler seg. for meg tror jeg det var en belastningsskade. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå