xatic Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Hei. Da jeg skulle innstalere WAMP etter formatering finner den ikke LocalHost men IP. Den finner IP addr når jeg putter den online men forsatt ikke lokalt, hva kan dette være? (Var litt usikker på forum kategori). Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
xatic Skrevet 17. september 2008 Forfatter Del Skrevet 17. september 2008 (endret) Fikk aldri noe svar men fant det ut selv. Mitt tidligere Anti-Virus hadde blokkert noen muligheter i forhold til Localhost. Jeg avinnstalerte programmet og stakk innom "C:\Windows\System32\Drivers\Etc\HOSTS.fil" i denne fila lot jeg følgende innstillinger stå igjen, (Fila åpnes med Notepad). # Copyright (c) 1993-2006 Microsoft Corp. # # This is a sample HOSTS file used by Microsoft TCP/IP for Windows. # # This file contains the mappings of IP addresses to host names. Each # entry should be kept on an individual line. The IP address should # be placed in the first column followed by the corresponding host name. # The IP address and the host name should be separated by at least one # space. # # Additionally, comments (such as these) may be inserted on individual # lines or following the machine name denoted by a '#' symbol. # # For example: # # 102.54.94.97 rhino.acme.com # source server # 38.25.63.10 x.acme.com # x client host 127.0.0.1 localhost Endret 17. september 2008 av xatic Lenke til kommentar
smeck Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 (endret) Har ikke prøvd Wamp selv, men hos meg finner ikke Xampp, localhost. Ikke IIS (den medfølgende i vista) heller. Får bare beskjed om at nettleseren ikke klarer å koble til nettstedet, når jeg f.eks prøver å forhåndsvise sider jeg lager i Dreamweaver. Da jeg så løsningen din xatic, ble jeg jo litt happy I host filen hos meg ligger det masse igjen etter et program jeg avinstallerte for lenge siden (spybot s&d). Prøvde å slette alt fra spybot, og la det du viser bli igjen men det ble ingen forandring. Møtte du på andre problemer, xatic? Andre som har tips i sakens anledning? Veldig takknemlig for input... Endret 28. september 2008 av smeck Lenke til kommentar
xatic Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 Nei, jeg møtte ingen andre problemer. Problemet i mitt tilfelle var at localhost ble sendt videre til et "domene" noe den ikke skulle gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå