Gå til innhold

Outlook 2007 - påminnelser vises ikke


LeftyLoosy

Anbefalte innlegg

Jeg har fått min første (!) lovlige versjon av Office 2007 gjennom jobb, og installerte dette uten problem. Jeg kopierte inn outlook.pst fra forrige versjon av Outlook 2007 til den nye. Mappene i innboksen vises som før, og e-postkontoene mine virker bra.

 

Eneste problem er at når jeg legger inn en ny kalenderoppføring eller oppgave med påminnelse, kommer ikke påminnelsen på det angitte tidspunktet, rettere sagt: det kommer ingen påminnelse i det hele tatt. Jeg har prøvd flere ganger på alle mulige måter, men ingen påminnelser kommer. Alt dette virket bra på piratversjonen av Outlook 2007 jeg hadde før.

 

Her kommer det virkelige irritasjonsmomentet: Siden jeg nå har en lovlig versjon, ringer jeg Microsoft for hjelp. Deres svar er at jeg ikke får hjelp fordi jeg har Enterprise-versjonen, som er levert til større firma med egen IT-support. Vår IT-support svarer at jeg må ringe Microsoft. Tilbake til utgangspunktet.

 

Helt utrolig: min første lovlige versjon av Office, og jeg får ikke hjelp. Er det rart vi driver med piratkopiering..? :innocent:

 

Er det noen her som opplever det samme, eller har noen tips?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...