Pentumsmart Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Release datoen er visst 17. September til Norske butikker i følge noen kilder men er dette sant? Vil f. eks Elkjøp eller Spaceworld selge spillet til litt over 100 kroner(150?)? Har ventet en god stund på Blu-ray releasen nå men er litt usikker på om det faktisk kommer i butikkene. (ikke nevn at jeg skal bestille på nett, er klar over det) Lenke til kommentar
Trixhead Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Hvorfor kjøper du det ikke på PSN STORE??? Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Noen liker hard copy. Kan jo hende han ikkje har plass. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 16. september 2008 Forfatter Del Skrevet 16. september 2008 Fordi jeg vil ha Blu-Ray spillet sa jeg. Mye bedre å ha et eksemplar av det stående ved siden av alle andre R&C spill. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Fordi jeg vil ha Blu-Ray spillet sa jeg. Mye bedre å ha et eksemplar av det stående ved siden av alle andre R&C spill. Der er jeg enig i deg, bedre og eie selve spillet selv enn noen koder som ligger på hdden. Lenke til kommentar
Trixhead Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Fordi jeg vil ha Blu-Ray spillet sa jeg. Mye bedre å ha et eksemplar av det stående ved siden av alle andre R&C spill. Da så. Men det tar jo bare 3 GB. Varer ikke veldig lenge heller. Men jeg har også alle R&C spillene så jeg skjønner hva du mener! Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 hadde du bestillt det på nettet så hadde det jo ventet på deg i postkassen når du kommer hjem fra skolen i morgen.. måtte bare si det:P Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Kjøpte det på nettet fordi jeg ikke ville vente, men trur det kommer i morra. Stod det på PK sin hjemmeside hvertfall. Du kan hvertfall glede deg! Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Jeg kjøpte det på nett fordi jeg rett og slett ikke kunne vente. Har samtlige Ratchet & Clank spill (til ps2, og psp), så det blir vel til at jeg kjøper quest for booty og. På billisalg en gang. Om to år. Hihi Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Bare så jævlig at resten av EU fikk spillet den 12. Nordisk Film bør jaggu bli kjappere, var samme skiten med RCF:ToD. Skal ha me det nå etter skolen da (endelig....) Og grunnen til at jeg kjøper på BD er at PSN bare kommer med "inalid information" samma hva faen jeg prøver når jeg registrerer visa'et mitt.... Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Bare så jævlig at resten av EU fikk spillet den 12. Nordisk Film bør jaggu bli kjappere, var samme skiten med RCF:ToD. Skal ha me det nå etter skolen da (endelig....) Og grunnen til at jeg kjøper på BD er at PSN bare kommer med "inalid information" samma hva faen jeg prøver når jeg registrerer visa'et mitt.... Er du over 18 år? Du må ha ekte visa for og kjøpe på ps store, og ekte visa kort før du ikke før du er 18 år. Visa elektron funker ikke, snakk med foreldrene dine om du kan låne av de. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Eller bruk Nordea sitt, som jeg gjorde den tiden jeg var under 18. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 hehe tror ikke han har prøvd å registere et visa electron karer.. det har jo ikke noe kortnummer så da hadde han jo ikke hatt noe å skrive inn Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 17. september 2008 Forfatter Del Skrevet 17. september 2008 Okok, Noen som har sett spillet i butikken? Fant det ikke på Elkjøp! Damn, bestiller det på nettet i kveld. Absoluttspill.no eller noe. Hvor bestilte dere? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 (endret) Jeg leste en plass at Sony ikke ville gi ut spillet på BD alikevel. Skal se om jeg finner det... http://www.n4g.com/ps3/News-197417.aspx http://www.britishgaming.co.uk/?p=1634 http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=234548 Det kan hende dette bare gjelder UK, er ikke sikker. EDIT: Ok, er sikker! Det gjelder bare UK... Endret 17. september 2008 av Selvin Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Der står det bare at det ikke kommer på BD i UK. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 (endret) Update: The Blu-Ray will still be released in other European countries, but not the United Kingdom Det er bare UK, så den skulle jo ha kommet til norge i dag. Edit: Absoluttspill har den for 150kr. Endret 17. september 2008 av Kris. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Jeg fikk mitt i posten igår, men vet desverre ikke om noen fysiske butikker får det inn. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Spillet tar ikke mer en 1 time da .. Så syns egentlig ikke det var så veldig bra. Noe jeg liker med disse spillene er at man kan kjøpe våpen osv, men sånn var det selvfølgelig ikke på dette spillet. Fant fort ut at det var noe som manglet.. Syns ikke det er vert å bruke tid på å kjøpe det på bluray, men skjønner at folk har lyst å ha det i samlingen sin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå