kristofo Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Hei, holder på med planlegginga av en ny data nå. Ser at Corsair RAM får gode omtaler, men det er jo også ganske så dyrt, da... Noen som har en formening om det er verdt de ekstra utgiftene i forhold til f.eks twinmos RAM? Har et ganske skjørt lydkort, så trenger god RAM, men Twinmos er vel bra det goså? Takker for svar! Kristoffer Lenke til kommentar
notarget Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Twinmos er selvsagt bra det også! Fått gode omtaler i tester. Men skal man ha det 'beste' må man betale :wink: Men om det er verdt det.. det vet jeg ikke. Er i hvertfall fornøyd med min Corsair Skal du klokke pcen? Lenke til kommentar
kristofo Skrevet 25. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2003 Vet ikke helt om klokking ennå...Planlegger å skaffe 2500 barton og asus med nforce2. Men vil også ha en stille pc, siden jeg skal bruke den mye til musikkgreier. Lite viftestøy og overklokking går vel ofte ikke så godt sammen... kri Lenke til kommentar
formann Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Twinmos /m Winbond er like gode brikker som Corsair.. og til halve prisen. I mange tilfeller har det vist seg at Twinmos /m Winbond faktisk har klart å kjøre høyere hastigheter enn Corsair brikkene. MAO. Corsair er veldig oppskrytt. Lenke til kommentar
kristofo Skrevet 25. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2003 Men jeg ser at Corsair-brikkene har cas2, men twinmos har cas2.5. Har selv prøvd forskjellen på den RAM-en jeg har nå, og det er STOR forskjell hos meg. Kan ikke dette ha noe å si på prisen? Lenke til kommentar
leifkris Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Skal du ikke overklokke så er corsair bortkasta penger. Min twinmos brikke kjører fint på de mest agresive innstilingene hovedkortet mitt kan tilby(ikke cas 1.5, vell og merke). Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Så kan du jo vurdere Geil, det skal vere kremen disse vil du finne hos PsData Lenke til kommentar
Silenoz Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 GeIL'en til PSdata er 4,5ns sertifisert.. de er altså overklokket fra GeIL selv. Risky tanke. TwinMOS DDR466 koster jo halvparten nesten! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå