amarin Skrevet 16. september 2008 Rapporter Del Skrevet 16. september 2008 Har en Engelsk/Norsk elektronisk ordbok på den stasjonære pc'en, men husker ikke hvordan jeg fikk den ifra. Noen som vet hvor jeg kan få tak i et slikt program? Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 16. september 2008 Rapporter Del Skrevet 16. september 2008 Clue.no er et godt valg. Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 20. september 2008 Rapporter Del Skrevet 20. september 2008 Clue er bra, ja:) Lenke til kommentar
Lolla Palooza Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 Jeg bruker Ordnett.no. Lenke til kommentar
Curiousss Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 iFinger er et fint program. Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 Har en Engelsk/Norsk elektronisk ordbok på den stasjonære pc'en, men husker ikke hvordan jeg fikk den ifra. Noen som vet hvor jeg kan få tak i et slikt program? Hvis du allerede har et slikt program på PC-en kan det da ikke være så vanskelig å finne ut hva det heter, og deretter google litt til du finner hvem som produserer og/eller selger det? Lenke til kommentar
Ninja_Noob Skrevet 6. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) www.tritrans.net er en god side Endret 6. oktober 2008 av Ninja_Noob Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå