Bllink Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Eg har enda ikke skjønt hvordan enn laster ned demoer på ps3'en enda :O Har dreve å leita rundt på PS3@Store, men finner ikke noe som helst, og skal ikke demoene være gratis? - InPhets Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 det ligger jo haugevis med demoer der.. velg legg i handlekurv download osv.. er jo rett frem Ingen demoer koster penger, det er bare fullversjoner, addons osv som koster penger. Lenke til kommentar
Bllink Skrevet 16. september 2008 Forfatter Del Skrevet 16. september 2008 Eg mener eg har vært inne en plass der en kan velge sjanger på spillet, Strategy - Bilspill osv, men meina at det sto en pris der, 46kr elr hva faen det var for noe.. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 De som koster penger er PSN Spill, ikke demoer. Tilleggspakker til spill koster også penger. Lenke til kommentar
Zork Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Eg har enda ikke skjønt hvordan enn laster ned demoer på ps3'en enda :O Har dreve å leita rundt på PS3@Store, men finner ikke noe som helst, og skal ikke demoene være gratis? - InPhets Demoene ligger innimellom (betal)-spillene så det er mulig det er det som forvirrer - det er ikke en egen demo-kategori. Lenke til kommentar
Bllink Skrevet 16. september 2008 Forfatter Del Skrevet 16. september 2008 (endret) Eg har enda ikke skjønt hvordan enn laster ned demoer på ps3'en enda :O Har dreve å leita rundt på PS3@Store, men finner ikke noe som helst, og skal ikke demoene være gratis? - InPhets Demoene ligger innimellom (betal)-spillene så det er mulig det er det som forvirrer - det er ikke en egen demo-kategori. Ja eg forstod det sånn nå, for før eg har sjekka, så sto det at det kostet peng :O Endret 16. september 2008 av Bllink Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Ja eg forstod det sånn nå, for før eg har sjekka, så sto det at det kostet peng :O Vis det kostet penger så var det IKKE en demo. Så enkelt er det. Vis det er demo så står det at det er demo og da finner du ikke noen pris der. Er det et spill eller add-on så koster det penger. Det må være det du har sett. Lenke til kommentar
Bllink Skrevet 17. september 2008 Forfatter Del Skrevet 17. september 2008 Og kan enn bare spille demoer i 30 min? :/ Lenke til kommentar
Kris Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Det er forskjellig. Noen demoer har maks 30min, mens mange andre har bare en bane f.eks. Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Som ny ps3 eier finner jeg det rart at psn ikke har en egen demo tab/kategori slik at de er lettere å finne. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Hvis du går på US Store er det en egen demo kategori. Jeg laster aldri ned demoer fra den europeiske lenger, siden US har flere damoer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå