BigJaffa Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Eg har fått mistanke om at eg har hveteallergi etter ein rekke runder med mageknipe og diare etter eg har ete hveteprodukter. Merka nokon symtomer for nokon månder sidan uten å tenke over det, men no har det blitt verre. Har blitt ganske deppa over at eg ikkje kan ete. Har og ete kebab-pizza i kveld uten å tenke sitter no med kraftig diare og megeknipe. Har hoppa over til grovbrød men eg kan ikkje ete grovbrød dagen lang, så er det noko med hveteallergi som kan hjelpe meg med å finne god og enkel mat siden eg ikkje kan ete pizza og burger lenger? (bur på hybel så eg må lage maten sjølv) Eg skal til legen og ta tester, men eg trenger hjelp til maten så eg slepper fleire dager med mageknipe og diare. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Sikker på at det ikke er gluten alergi? Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 16. september 2008 Forfatter Del Skrevet 16. september 2008 Eg har grasallergi, eg såg på dei vanligaste kryssallergiane til gras og der var hveteallergi. Men eg er ikkje ute etter kva eg har men kva eg kan ete. Kva eg har kan legen finne ut av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå