RastaXP Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Hei, da har det seg sånn at jeg har funnet ut at det utrolige innkallingskortet er borte 1 og en halv uke før jeg skal inn. Gud vet hvor det har blitt utav, men det lå altså ikke i konvolutten der jeg har samlet all driten fra forsvaret. Så har det seg sånn at jeg trenger det ASAP pga. en utsettelse på en avtalegiro. Går det ann å ringe vernepliktsverket og dermed få det faxet over? Står jo ikke annet enn navn og dato på det. Jeg vil nødig vente på den sløve posten. Lenke til kommentar
Konstabel Snabel Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Haha, det er kjedelig. Det er neppe noe problem å få det fakset over. Er det sånn at du absolutt må ha det med deg? Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 16. september 2008 Forfatter Del Skrevet 16. september 2008 Ja, absoulutt. Det er det lokale treningstudioet som skal ha det, og jeg vil neppe betale for masse ubrukt trening mens jeg er borte. De sa det var ok, men jeg må altså ha den forbanna innkallinglappen. Lenke til kommentar
Konstabel Snabel Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Ah, surt. Disse treningsstudioene er strenge med sine bindingstider og avtalegiroer. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 16. september 2008 Forfatter Del Skrevet 16. september 2008 Nei, da ser jeg at det fantastiske referansenummeret jeg fikk når jeg bestilte fly også er blitt borte, men det er vel ikke viktig det? Jeg har jo selve billetten på PDF? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 ring 03003 i morgen og snakk med VPV. de ordner nok opp Lenke til kommentar
nls Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 ROTEHUET ! (unnskyld, måtte bare hehe) Ref nr står nok på den PDF filen , evt i en egen mail, eller på sms Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 16. september 2008 Forfatter Del Skrevet 16. september 2008 Ja, det kan du trygt si. Ja, det står et referansenummer under Reference, men om det er det samme er det jeg lurer på? Sjekka med en kompis, hans referanse fra militæret var anderledes enn den i pdf'en. Men de var dog veldig like. Så det er ikke godt å si. Men jeg kan egentlig ikke forstå hva jeg skal med det? Er det ikke bare å sjekke seg inn på vanlig måte, evt scanne strekkoden på pdf'en på automat? Lenke til kommentar
nls Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 hvis du har billett trenger du vel ikke det, bare ta med billett til skranken og sjekk inn der. ref nr er jo for å sjekke inn selv å slippe kø Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 16. september 2008 Forfatter Del Skrevet 16. september 2008 Ja, men hvorfor har norwegian og forsvaret 2 forskjellige ref nummer? Det skal nevnes at de er veldig lik Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 17. september 2008 Forfatter Del Skrevet 17. september 2008 Da fikk jeg ordnet den teite innkallingslappen. Fikk den både faxet og sendt i post. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå