ferik Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 (endret) Tok meg en tur uti skogen her for leden for å prøve å ta bilder av noen sopp, kan ikke si det ble noe sukse med soppebildene, men jeg fant denne fluen stående oppå en sopp, og den lot meg rigge til med stativ og hele pakka, så lurte jeg litt på hva dere synes om bildet Exif: 0,3s f/4 ISO 100 Endret 16. september 2008 av k-ryeng Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Aaah, noen som takler lange lukkertider, selv om det er på en stødig sopp! Bildet blir veldig mørkt for min del, og du kommer veldig mye rett forfra, som med f/4 gir en litt for tynn DOF... På grunn av at det ikke er mye spennende som skjer rundt den tror jeg en mye tettere crop hadde vært bedre. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Minner om retningslinjene for bildekritikken. Tråder i bildekritikken skal være tydelig merket at de dreier seg om bildekritikk, fortrinnsvis med "BK:" eller "Bildekritikk:" i emnetittelen. Moderator har forandret emnetittelen, men påse at det ikke gjentar seg. Dette innlegget skal ikke kommenteres i tråden, eventuelle kommentarer skal tas på PM. Lenke til kommentar
ferik Skrevet 18. september 2008 Forfatter Del Skrevet 18. september 2008 noe slik du tenker på? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Noe slikt ja, gjerne litt skarpere... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå