Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

xdsl leverandører

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva kan det være at Bluecom på sine nett sider sier at de kan levere adsl, mens ingen andre leverandører kan? På deres sider står det kun at det ikke er planlagt utbygging?

Noen gode forklaringer?

At de har en mer oppdatert nummersjekker enn de andre.

Er det utbyggd eller får du opp en dato?

Lenke til kommentar

Det står klart og tydlig ja du kan få. På Bluecom`s sine sider har det hele tiden stått at sentralen skal være bygd ut senest 30.06.03.

Men det som er saken er at jeg ringte nextgen og etter 10 min med nydelig musikk fikk jeg en kundebehandler som spurte etter tlfnr. og sa at ikke han kunne hjelpe meg før han la på. Uten at jeg fikk spurt om noe av det jeg lurte på.

Trodde alle leverte xdsl på sentraler som var utbygd jeg

Lenke til kommentar

Men det som er saken er at jeg ringte nextgen og etter 10 min med nydelig musikk fikk jeg en kundebehandler som spurte etter tlfnr. og sa at ikke han kunne hjelpe meg før han la på. Uten at jeg fikk spurt om noe av det jeg lurte på.

Trodde alle leverte xdsl på sentraler som var utbygd jeg

Hvis du med Nextgen mener NGT så bygger de ut med eget utstyr så de har ingenting med de svarene du får på f.eks Bluecom sin sjekker som leier seg inn på Telenor Networks sitt ADSL-utstyr.

Lenke til kommentar
jeg syns det er useriøst av bluecom å oppdatere nr listen sine slik at det står at man kan få adsl nå, men så kan man egentlig ikke få adsl får 30.06.03....  

-Tromsø-

Gjør de det da?

Jeg har hvertfall ikke sett noe slikt.

Lenke til kommentar
Det er i allefall tilfelle i Tromsø... Jeg kan bestille adsl nå fra Bluecom, men sentralen min er ikke utbygd før 30.06.03....

At du kan bestille er nå en sak, men sier de at det er utbyggd da?

Hmm, dere har rett.

Jeg har sendt de en mail for og høre om dette er en feil i scriptet de kjører i forbindelse med nummersjekk og bestilling.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...