levlex Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Sony Ericssons nye Xperia-serie kan like gjerne komme med Symbian og Linux. Les mer Lenke til kommentar
Litek89 Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Det ser jo ut som telefonen er utrolig treg. Hvis du ser tidlig i webcasten, når har åpner telefonen for første gang så ser du at ikonene blir lastet en og en... Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Det ser jo ut som telefonen er utrolig treg. Hvis du ser tidlig i webcasten, når har åpner telefonen for første gang så ser du at ikonene blir lastet en og en... La også merke til dette. Får håpe det er noe som kun er på hans mobil siden det er en tidlig utgave og at dette er fikset til den kommer ut. Lenke til kommentar
superswede Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Enig. Den verkar vara otroligt trög. Lenke til kommentar
Litek89 Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Får håpe på det beste ja ^^ Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Om andre systemer, som for eksempel Linux eller Sony Ericssons enklere menysystemer er aktuelt [for X-serien] kan en kun spekulere i.Ikke umulig. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Setter nok pengene mine på HTC touch HD fremfor denne. Uten at jeg er noen ekspert i det hele tatt så er jo bare personelige meninger. Lenke til kommentar
Litek89 Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 (endret) Setter nok pengene mine på HTC touch HD fremfor denne. Uten at jeg er noen ekspert i det hele tatt så er jo bare personelige meninger. Det er jo to litt forskjellige telefoner. Er nok mer: Xperia vs Touch Pro iPhone vs Touch HD Endret 16. september 2008 av Litek89 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Sammenligner denne telefonen heller med Nokia communicator enn Iphone som ikke støtter multitasking engang. Lenke til kommentar
Litek89 Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Så hvilke andre telefoner har vi i kategorien: "fulltastatur" og touch screen? Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Det ser jo ut som telefonen er utrolig treg. Hvis du ser tidlig i webcasten, når har åpner telefonen for første gang så ser du at ikonene blir lastet en og en... Men ellers virker den rask? Mulig den er sinnsykt treg ifra standby? Isåfall kan de nok fikse det, eller har fikset det. Lenke til kommentar
Litek89 Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Dømmer ikke telefonen utifra hva jeg ser der. Skal gi de "the benefit of the doubt" =) Men det som jeg synes hadde vært veldig intressangt hadde vært å få denne telefonen med Sony Ericssons "enkle" menysystem. Få vekk alt som heter OS og bare kjøre plain and simple. DET hadde vært noe =) Sitter selv med en Touch Cruise ^^ Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 hmm, xperia med android... Lenke til kommentar
Litek89 Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Der hadde du en litt snedig tanke ja Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Jeg så en som hadde denne for en ukes tid siden, og på den var det ihvertfall Windows Mobile. Den virket ikke spesielt treg heller... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg