Makaakaaa Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 (endret) Endret emnetittel til noe litt mer passende. Hei! I forbindelse med en mulig kommende turnering, er jeg interessert i å finne ut litt mer om andre norske klaner. Har du/dere et lag som vil ha det gøy, eller er mer på den seriøse siden, kan dere gjerne bruke dette oppsettet: Klan: Nettside: Antall medlemmer: Ferdighetsnivå: Type spill (Hardcore / standard): Vår webside: 2nd Ranger Battalion 2RB: Klan: 2nd Ranger Battalion Nettside: 2nd Ranger Battalion Antall medlemmer: 22 stk., men 9 som er Ladder Team Representative Ferdighetsnivå: Middels - gode Type spill (Hardcore / standard): Helst HC, men standard er også mye spilt. Endret 18. september 2008 av BungieMan Lenke til kommentar
pxK Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Tar denne i mine innlegg også. ++ hva er pam-mod? Lenke til kommentar
Makaakaaa Skrevet 17. september 2008 Forfatter Del Skrevet 17. september 2008 PAM - mod Kort forklart er det en mod som gjør det bedre, og enklere, og spille en match. Det er også en ny mod nå, pro - mod. Vi har valgt og vente med den, da vi som nevnt ovenfor spiller mest hardcore, noe den nye mod-en ikke har, enda. Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Bruk IRC: #cod4.wars @ quakenet. Tar 10 sekunder å finne match der. Lenke til kommentar
Makaakaaa Skrevet 17. september 2008 Forfatter Del Skrevet 17. september 2008 (endret) Drev lenge der i går, er der ofte. Er sjelden jeg finner matcher der, dessverre. Også er det greit å bygge et lite nettverk av norske klaner, som kan komme sammen og spille en gang i blant. Endret 17. september 2008 av BungieMan Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 (endret) Er det slik at klanen deres alltid skal spille på samme lag osv? Har dere egen server? Vi er 3 stk som spiller sammen fra tid til annan. Hadde jo vært gøy med noen matcher innimellom, men lite hardcore spilling på oss da:) edit: Ser nå at dere har egen server:P Endret 17. september 2008 av Mumriken Lenke til kommentar
scenest Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 cod4.wars er nok den beste plassen å skaffe kamper på, men trenger ikke være lett siden det er få som spiller hardcore. gl Lenke til kommentar
Makaakaaa Skrevet 18. september 2008 Forfatter Del Skrevet 18. september 2008 (endret) Tror ikke du/dere ser poenget her. Jeg har lyst til å samle norske klaner, kartlegge hvor mange det egentlig er. Både seriøse og useriøse. Vi (2RB) har også tenkt å arrangere en turnering om en liten stund, med klaner fra både inn- og utland. Det er i den forbindelse viktig at vi kan få kontakt med de andre klanene i Norge, slik at vi kan stille spørsmål ved interessen for en slik turnering. EDIT: Emnetittel og første innlegg sa lite om det jeg har skrevet i dette innlegget. Det er derfor endret. Endret 18. september 2008 av BungieMan Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Det norske communitiet har samlet seg her (og kommer til å fortsette med det) siden spillet ble lansert: #callofduty4.no @ quakenet. Lenke til kommentar
Makaakaaa Skrevet 18. september 2008 Forfatter Del Skrevet 18. september 2008 Supert, ante ikke det! Sjekker det når jeg kommer hjem fra skolen. Lenke til kommentar
c4sh Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Klan: Interact Gaming Nettside: http://interact-gaming.net Antall medlemmer: 5; - inter.Cash - inter.eLx - inter.W00diland - inter.Jox - inter.Lsy - inter.GENA Ferdighetsnivå: med/med+. Satser. Type spill (Hardcore / standard): standard med promod (eventuelt pam4)- ikke hc. Anbefaler å sjekke ut battle.no for å finne flere norske CoD4 klaner. Endret 24. september 2008 av Glennh Lenke til kommentar
Makaakaaa Skrevet 23. september 2008 Forfatter Del Skrevet 23. september 2008 Tusen takk for at du tok deg tid til å svare! Kanskje du kunne sende meg en PM med xfire-en din? Eller så kan du godt legge til "larsmarius". Håper det er flere som melder sin interesse her etterhvert! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå