Gå til innhold

Problemer med trådløst internett på Hp bærbar.

Anbefalte innlegg

Jeg klarer ikke å koble meg opp på det trådløse nettverket,og lyset som skal lyse blått å signalisere at det er mulig å koble seg opp på nett forblir rødt.

Jeg har en Hp Pavilion Dv 9232. jeg har prøvd å laste ned Broadcom Wireless LAN-driver for Microsoft Vista, og Hp Wireless assistant. Men føler ikke at det skjer stort.

Hvis noen vet hvordan jeg kan fikse dette problemet så hadde det vært kjempebra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har den kunnet koble seg til det aktuelle nettverket tidligere?

Det virker som om Pc-en gjør litt som den vil selv. hele mandag var jeg på internett trådløst, men hele Tirsdag har det vert umulig å finne ett eneste nettverk. det er av og på, for det meste så funker det ikke men så funker det av og til, veldig irriterende.

Lenke til kommentar
Kunne tenke meg at det var noe slikt ja. Jeg opplever HP som meget ryddige på support - men de maskinene der er ikke spesielt mye å samle på. Det er mye problemer med hovedkortene - det gjelder grafikkort, lyden og av/på-knapp og wifi. Den er vel endel av en serie maskiner som har forlenget garanti fra 1 til 2 år, men kjøpsloven osv har jo andre tidsfrister. Men det er ikke en grei maskin å beholde - bytt den ut før garantiperioden går ut.

Maskinen har fungert bra til nå, men sist uke slo den seg vrang mht til trådløst nett. Jeg har brukt mac en del i det siste siden en jeg bor med har det og en annen kompis har det også, det jeg er fornøyd med der er at ting går så kjapt,og at macen er lett,portabel og ser bra ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...