vargaz Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Er det noen som vet hvor jeg kan finne prislister for flere tv'er i huset? Vi har 2 tv'er, regner vel med at vi slipper å betale fullpris for begge? Tenker først og fremst på canaldigital sine pakker, men er det noen som kan noe om dette? Lenke til kommentar
ZeBuLoN@☂ Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Er det noen som vet hvor jeg kan finne prislister for flere tv'er i huset? Vi har 2 tv'er, regner vel med at vi slipper å betale fullpris for begge? Tenker først og fremst på canaldigital sine pakker, men er det noen som kan noe om dette? Så vidt jeg vet er det fortsatt full pris om man skal ha en ekstra dekoder i huset. Har vurdert det samme som deg, men slo det fra meg når jeg fikk info om det. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 16. september 2008 Forfatter Del Skrevet 16. september 2008 Joda, det er greit å betale 300-400kr for en programpakke, men må man virkelig betale dobbelt opp pga at man ønsker å ha to tv'er?! Lenke til kommentar
ZeBuLoN@☂ Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Joda, det er greit å betale 300-400kr for en programpakke, men må man virkelig betale dobbelt opp pga at man ønsker å ha to tv'er?! en ny dekoder betyr nytt kort. Den infoen jeg har fått fra feks Canal Digital tyder på at man foreløpig må betale dobbelt opp. Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 en ny dekoder betyr nytt kort. Den infoen jeg har fått fra feks Canal Digital tyder på at man foreløpig må betale dobbelt opp. Litt pussig at Canal Digital ikke har noe tilsvarende Digital-TV i alle rom-tilbudet for sine kabelkunder.. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 16. september 2008 Forfatter Del Skrevet 16. september 2008 Det er jo helt sinnsykt.. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Dette sjekka eg opp med Canal digital då problemstillinga var aktuell for meg. Svaret er egentleg det beste: Ekstra dekoderkort vil koste 300,- i året (kortavgifta) + eventuell pris på dekoder. Kravet er at ein må kjøpe dei dekoder med (var iallefall det eg fekk beskjed om. Quoter mailen med referanse slik at det kan sjekkes opp. Henvendelsen din har referansenummer: (ReTag:16457928) Hei, vi takker for din henvendelse De betaler kun for dekoderen og kortavgift. Det blir beregnet som 1 abonnement med 2stk dekoder. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 17. september 2008 Forfatter Del Skrevet 17. september 2008 Ok, men dette er overkommelig, da skal vi se at det blir Premiere League på meg snart Lenke til kommentar
rbreen Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Yepp,stemmer det. Bestilte en HD-dekoder ekstra fra CD i dag for loftstuen og det er kun kortavgiften kr.299,- pr. år som blir å betale eksta + 1990,- da for dekoderen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå