Disorder Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Hei! Jeg lurer på om dere har noen gode anbefalinger til et VC spill til Wii. Jeg liker Nintendo veldig godt og veit stort sett om klassikerene og de aller beste! Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 sonic (lol@ "jeg liker nintendo veldig godt" ... ... sonic er sega, get it!? huh!? huh!? ) Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 16. september 2008 Forfatter Del Skrevet 16. september 2008 Ja, jeg tok den. Uansett, takk for forslag! Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Super Metroid Super Mario Bros 3 Super Mario 64 (Har Nintendo liten fantasi når det gjelder spilltittler?) Donky Kong Country 1-3 Mario Kart 64 International Karate+ Det var de jeg kom på i farta. Lenke til kommentar
ballerusk Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Du har kanskje allerede besøkt siden, men vil uansett anbefale http://www.vc-reviews.com som en fin-fin database over alle VC-spill. For min egen del har jeg StarFox64 (Lylat Wars), Super Mario 64, Super Mario World og Turtles (pga nostalgia for min del). Vurderer også Mega Man 2, akkurat på grunn av nostalgia Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 17. september 2008 Forfatter Del Skrevet 17. september 2008 Takk takk! Megaman 2 anbefales. Veldig bra. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Sim City og F-Zero er også klassikere på snes som er verdt pengene. Samme med Paper Mario fra N64. Fantastiske spill alle sammen Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Sim City og F-Zero er også klassikere på snes som er verdt pengene. Der må jeg si jeg er uening. Syntes begge disse spillene i dag virker svært utdaterte. Actionspill som anbefales: Gunstar Heroes og Super Probector Lenke til kommentar
Lomaxz Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Du må ikke glemme det ultimate partyspillet; Bomberman! Det slår ann hos så og si alle jeg har spillt det med, og vi har hatt mange timer morro med dette . Anbefales! Lenke til kommentar
ballerusk Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Megaman 2 anbefales. Veldig bra. Om du liker det, bør du kanskje skaffe deg Mega Man 9 når det kommer Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 um... sonic anbefalingen min var seriøs btw... Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 19. september 2008 Forfatter Del Skrevet 19. september 2008 Megaman 2 anbefales. Veldig bra. Om du liker det, bør du kanskje skaffe deg Mega Man 9 når det kommer Klart skal jeg ha det! um... sonic anbefalingen min var seriøs btw... Skjønte det. Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 jeg sier zelda: a link to the past. sinnsykt digg spill. ellers er jo super mario 1,2,3 og donkey kong 1,2,3. alex the kidd må man jo han. ville si de fleste du har et forhold til og likte før må man ha. Lenke til kommentar
Ardinur Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 um... sonic anbefalingen min var seriøs btw... Jeg må si meg enig der. De gamle Sonic spillene var rett og slett fantastiske. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå