Grindal Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 (endret) Hey Har nettopp innstallert ZoneAlarm Brannmur på pcen, men når jeg kjører den, så får jeg opp feilmelding om at Zonealarm har sluttet å virke. Legger ved screenshot. Kan noe hjelpe meg med problemet? Endret 18. september 2008 av *meep*meep* Lenke til kommentar
crazypc Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Leste et sted at AVG og Zonealarm ikke går helt sammen, jeg opplevde det samme også. Løsningen var å installere en annen brannmur... Lenke til kommentar
Grindal Skrevet 18. september 2008 Forfatter Del Skrevet 18. september 2008 Problemet løste seg når jeg lasta ned PC Tools sin brannmur isteden. Lenke til kommentar
johome Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Kjempebra. Den firewallen er mye bedre enn Zone Alarm ! Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 kom det helt plutselig eller. jeg miste forbindelsen nå på søndag 20 september og klarte endelig å komme meg på nettet uten zonealarm hvordan er comondo firevall ? Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Comodo Firewall fungerer kjempefint. Anbefaler den. Men den Defense+ greiene er litt for masete men det kan unngåes ved å sette den i training mode i starten eller bare slå den av. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Problemet løste seg når jeg lasta ned PC Tools sin brannmur isteden. hos meg blokkerte den neste hele pcen. så jeg satser på Comodo i stedet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå