The1AndOnly Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Hallo, jeg går i første på videregående, vi har fått bærbare pcer. Tingen er den at systemansvarlig på skolen har gjort sånn at det ikke går ann å laste ned noe på pcen eller instalere noe, ikke ens en gang Opera! Jeg må være admin. Er det noen som har noen ideer om hva jeg kan gjøre enten for å få gjort om min bruker til en admin eller reformatere pcen sånn at den bare er som en vanelig..... tipper at dette ikke er lov å spørre om på diskusjon.no egentlig :S men men Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=821194 Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 (endret) tipper at dette ikke er lov å spørre om på diskusjon.no egentlig :S men menStemmer, så tråden stenges. Kan forøvrig påpeke at emnetittelen er dårlig og at du har postet i feil forum i samme slengen (tråden er flyttet til advarsel for andre). Endret 16. september 2008 av k-ryeng Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg